کمال کامیابی نیا با پرسپولیس و اینستاگرام قهر کرد+عکس

کامیابى نیا تمام پست هاى اینستاگرامى خود را به علت اختلاف مالی با پرسپولیس پاک کرد.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کمال کامیابی نیا بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس پس از غیبت در تمرینات این تیم ، در اقدامی عجیب تمامی عکس های اینستاگرام خود را پاک کرد.
گفتنی است؛ کمال کامیابى نیا جزو بازیکنانى است که باشگاه پرسپولیس تمایل به تمدید قرارداد با او را دارد و براى این مساله به باشگاه دعوت شده بود. اما پیشنهاد مالى اعلام شده به او مورد قبول وی واقع نشد و به گونه اى بود که باعث ناراحتى این هافبک ملى پوش شد و او در تمرین روز گذشته نیز حضور نیافت.
به همین دلیل کامیابى نیا تمام پست هاى اینستاگرامى خود را پاک کرد و باید دید این اختلاف نظر بین طرفین چگونه برطرف خواهد شد.

کمال کامیابی نیا



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۵ ۳۰ تير ۱۳۹۵
این بازیکن هم یک سال اومد پرسپولیس معروف شد و رفت تو تیم ملی یادش رفته که همین آقا کمال از پرسپولیس به همه جا رسیده و مدیون برانکو و پرسپولیسه.متاسفانه قراردادهای باشگاه با بازیکنا اصولی و حرفه ای نیست و بازیکنها هم دیگه تعصب و عرق پیراهن ندارند و فقط به پول فکر میکنند.نمونش رو امسال زیاد دیدیم.تیمهای پرسپولیس و استقلال خودشون ارزش زیادی دارند و بازیکنها باید بدونند که از این دو تیم معروف میشن و بالا میرن پس برای این دو تیم کلاس نذارند.
آخرین اخبار