اصفهان؛

امیدوارم سال جدید، سال تداوم حماسه آفرینی ها باشد

فرماندار اصفهان در پیامی حلول سال ۱۳۹۶ را به ملت شریف ایران بالاخص مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان اصفهان تبریک گفت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان، احمد رضوانی فرماندار اصفهان طی پیامی فرارسیدن سال نو و عید فرخنده نوروز را محضر رهبر فرزانه انقلاب، رئیس جمهور محبوب، ملت شریف ایران بالاخص مردم ولایتمدار و شهید پرور شهرستان اصفهان، خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران تبریک گفت. متن این پیام به شرح ذیل است:
بسمه تعالی
یا مقلب القلوب و الابصار
یا مدبرالیل والنهار
یا محول الحول و الاحوال
حول حالنا الی احسن الحال
اراده الهی بر تجدید حیات طبیعت بهانه ای است برای بیداری، تحول ، نشاط و شادمانی و نوروز بهانه ای است برای نو شدن، باز نگریستن و تلاش و بالندگی. با ظهور و بروز بهار فرح بخش، نوای امید از بام تا شام بر رواق دل ها طنین انداز است، تا دل ها را به نور ایمان برافروزیم و دست ها را با تحول و شکوفایی همراه سازیم، گام های استوار را در تحقق ایده ها و طرح های نو و ماندگار برداریم و نگاه حیرت و تحسین برانگیز جهانیان را بنگریم و در صفحات زرین تاریخ بنگاریم. سال جدید را با نام پروردگار متعال و یاد حضرت زهرا(س) آغاز خواهیم کرد چراکه تمام هستی قطره ای از دریای بیکران عطوفت فاطمه(س) است.
اینجانب ضمن تبریک ولادت باسعادت دخت نبی مکرم اسلام (ص) حضرت فاطمه زهرا(س)، فرارسیدن سال نو و عید فرخنده نوروز را محضر رهبر فرزانه انقلاب، رئیس جمهور محبوب، ملت بزرگ و متمدن ایران اسلامی بالاخص مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان، خانواده معظم و معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران، تبریک عرض نموده؛ امیدست به یاری خداوند سبحان، سال جدید، سال تداوم حماسه آفرینی ها، پیشرفت ها و سال به ثمرنشستن تلاش های دولت تدبیر و امید و ملت بزرگ ایران اسلامی باشد.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.