اصفهان؛

تبریک سال نو شهردار اصفهان به مسیحیان اصفهانی

شهردار اصفهان با صدور پیامی میلاد حضرت مسیح علیه‌السلام و آغاز سال نو میلادی را به مسیحیان اصفهان تبریک گفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از اصفهان،25 دسامبر مصادف با 5 دی ماه میلاد حضرت عیسی (ع) و از اعیاد یکتاپرستان جهان و به ویژه مسیحیان است.

به همین مناسبت و شروع سال نو میلادی مهدی جمالی‌نژاد شهردار اصفهان خطاب به مسیحیان ساکن اصفهان طی پیامی آرزوی سالی با موفقیت و شادکامی برای آن‌ها داشته است؛ در متن پیام تبریک جمالی‌نژاد آمده است:

«این روزها جهان گواه بعثت پیامبری است که از بدو تولد با مردمان سخن گفت و رسالت خود را آغاز نمود. او پا به جهان گشود تا گواه پاکی و بزرگی مادر خود، حضرت مریم، و شاهدی نو بر حقانیت توحید و مهر باطلی بر شرک و بت‌پرستی باشد. خداوند متعال را به پاس نعمت وجود چنین پیامبرانی از نوح گرفته تا ابراهیم و عیسی و موسی و محمد، علیهم صلوات الله، که جلوه جمال و جلال الهی‌اند، سپاس می‌گوییم و امیدواریم روزی شاهد وحدت تمامی ادیان الهی بر محور وحدانیت باری‌تعالی باشیم».

در ادامه این متن آمده: «شهر اصفهان سال‌هاست میزبان پیروان ادیان مختلف الهی است که در کنار هم در کمال صلح و عدالت زیسته‌اند و موجب تعالی و توسعه دیار خود گشته‌اند. اینک بر خود لازم می‌دانم، از طرف تمامی شهروندان مسلمان اصفهان، میلاد مسعود حضرت مسیح علیه‌السلام و آغاز سال نو میلادی را به تمام همشهریان مسیحی خود تبریک عرض نموده و برای آن‌ها در سال جدید، شادکامی و موفقیت آرزو نمایم».



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.