سال اقتصاد مقاومتی؛ تولید - اشتغال/5

حاجی بابایی: اقتصاد مقاومتی در سال 95 به معنای واقعی در برنامه کاری کشور قرار نگرفت/ رشد اشتغال نیازمند اجرای دقیق برنامه ششم است

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی معتقد است؛ اقتصاد مقاومتی در سال 95 به معنای واقعی در برنامه کاری کشور قرار نگرفت.

اقتصاد مقاومتی در سال 95 به معنای واقعی در برنامه کاری کشور قرار نگرفت/ رشد اشتغال نیازمند اجرای دقیق برنامه ششم است
حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان، در گفت و گو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان  با اشاره به شعار (اقتصادی مقاومتی- تولید و اشتغال) که از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شد، گفت: تلخی های سال 95 که عبارت بود از تبعیض و عدم عدالت و گرانی و مشکلاتی که مقام معظم رهبری فرمودند ما را به این مسیر رهنمود می کند که راهی جز اقتصاد مقامتی نداریم.

وی افزود: معتقدم در سال گذشته اقتصاد مقاومتی به معنای واقعی در برنامه کار کشور قرار نگرفت.

حاجی بابایی با اشاره به رفع نرخ 8 دهمی بیکاری در برنامه ششم توسعه گفت: این در حالی است که دولت اگر قصد دارد به دغدغه رهبری جامع عمل بپوشاند باید علاوه بر ایجاد یک میلیون و 200 هزار شغل در سال  به این آمار اضافه کند. که بنده معتقدم این اقدام قطعا شدنی است و نیاز به اجرای دقیق برنامه ششم ،رفع بی عدالتی از کارکنان دولت ، اعتقاد به خود و سایر موارد دارد و در یک کلام کشور برای رسیدن به این هدف باید بسیج شود.

عضوکمیسیون برنامه و بودجه مجلس تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی یک نسخه برای بکار گیری تمامی منابع داخلی و خارجی در کشور است و در واقع به رشد تولید در کشور اشاره داشته و جهت گیری به سمت عدالت اجتماعی را پیگیری می کند لذا معتقدم ما در بحث گرانی ها هیچ راهی جز اینکه به اقتصاد مقاومتی توجه کنیم نداریم .

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار