اهواز؛

هزاران کیسه برنج قاچاق در اندیمشک کشف شد

فرمانده انتظامی اندیمشک از توقیف 2 دستگاه کامیون کشنده حامل 3 هزار و 996 کیسه برنج خارجی قاچاق در محورهای مواصلاتی این شهرستان خبر داد.

هزارن کیسه برنج قاچاق در اندیمشک کشف شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ سرهنگ محمد عزیزی،  فرمانده انتظامی اندیمشک بیان کرد: در ادامه روند مبارزه جدی و بی امان با سوداگران نظام اقتصادی در زمینه کالای قاچاق، ماموران ایستگاه ایست و بازرسی پل زال اندیمشک حین کنترل خودروهای عبوری به دو دستگاه کامیون تریلر کشنده مشکوک و به آن ها دستور ایست دادند.
 
وی افزود: پس از توقف خودروها ماموران پلیس در بازرسی از کامیون ها تعداد 3 هزار و 996 کیسه برنج خارجی قاچاق و تعداد 500 عدد کمپوت آناناس فاقد هرگونه مجوز گمرکی را کشف کردند.
 
سرهنگ عزیزی اظهار داشت: کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بالغ بر 1 میلیارد و 700 میلیون ریال اعلام کردند.
 
این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری 2 متهم در این راستا و تحویل آن ها به مراجع قضائی خاطرنشان کرد: عملکرد قاچاقچیان مغایر با اقتصاد مقاومتی بوده و سلامت جامعه و اقتصاد داخلی را مورد هدف قرار می دهد و تلاش پلیس خوزستان جهت مبارزه با اخلالگران اقتصادی با قدرت ادامه دارد.
 
فرمانده انتظامی اندیمشک همچنین از دستگیری 3 سارق مسلح در این شهرستان خبر داد و اذعان داشت: 3 سارق سابقه‌ دار که با سلاح گرم اقدام به سه فقره سرقت کرده بودند در اندیمشک دستگیر شدند.
 
سرهنگ محمد عزیزی اظهار کرد: این سارقان مسلح به 2 منزل و 1 آرایشگاه در اندیمشک دستبرد زده و متواری شده بودند که دستگیر شده و تحویل مقام قضایی شدند.
 
وی از شهروندان خواست ضمن رعایت نکات ایمنی در تعطیلات نوروز موارد مشکوک را به پلیس اطلاع دهند.
 
انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار