آغاز رزمایش مشترک کویت و کشورهای شورای همکاری خلیج فارس با نظارت آمریکا

رزمایش نظامی کویت و کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس با همکاری و نظارت ارتش آمریکا در صحرای کویت آغاز شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رسمی کویت؛ ژنرال "محمد خضر"، رئیس ستاد مشترک ارتش کویت، رزمایش مشترک نظامی کشورهای عرب حوزه خلیج فارس را با آمریکا یکی از بزرگترین و مهمترین رزمایش‌های نظامی در منطقه و در سطح بین‌الملل برای مبارزه با تروریسم دانست.

این رزمایش با همکاری و نظارت ارتش آمریکا با حضور نیروهای زمینی شش کشور کویت، عربستان، قطر، امارات، بحرین و عمان در کویت آغاز شده است.

محل برگزاری رزمایش "حسم العقبان 2017" (عزم عقاب‌های 2017) که با حضور نیروهای آمریکایی در حال پیگیری است، صحرای بزرگ کویت اعلام شده و کشورهای عرب شرکت‌کننده در آن سلاح ها و تجهیزات خود را به آزمایش می‌گذارند.

ژنرال  "خضر" هدف از برگزاری رزمایش را کسب آمادگی بیشتر برای مقابله با انواع تهدیدات تروریستی اعلام کرد.

این رزمایش تا 9 آوریل (20 فروردین) ادامه خواهد داشت و در روز نخست آن، قابلیت انواع خودروهای زرهی و توانمندی رزمی نیروهای مسلح و تسلیحات نیروی زمینی مورد آزمایش قرار می‌گیرد.

چندی پیش نیز اعضای شورای همکاری خلیج فارس رزمایش دریایی مشترکی را به میزبانی بحرین برگزار کردند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۹ ۰۱ فروردين ۱۳۹۶
انشاالله به موقع اش رزمابش راعملی به این جوجه فوکلیهانشان میدیم رزم چگونه است مانندهشت سال دفاع مقدس علاوه برصدام گوربه گورشده وکشورهای قوقولی مقولی واربابانشان چشاندیم طعم نبرده دلیرانه راانشاالله فقط منتظرفرمان رهبریم که حیف صادرنمیشه
آخرین اخبار