احتمال بارش تگرگ در مناطق مختلف استان اصفهان

رئیس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از بارندگی و احتمال وجود تگرگ تا بعد از ظهر امروز در مناطق مختلف استان اصفهان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسن خدابخش  با اشاره به وضعیت جوی هوای استان اصفهان اظهارکرد: امروز اوج فعالیت سامانه بارشی در استان اصفهان است و تا ساعات آینده این بارندگی ادامه خواهد داشت که آب‌گرفتگی معابر و احتمال رخداد تگرگ نیز پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: پس از قطع بارندگی‌ها در مناطق غرب و شمال شرق استان اصفهان، وزش باد شدت گرفته کما اینکه در حال حاضر نیز وزش باد در مناطق شرقی نیز پابرجاست.

رئیس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: احتمال بارش تگرگ در مناطق جنوب و غربی استان وجود داشته و بارش برف در مناطق غربی نیز ادامه خواهد یافت؛ دمای هوا در اکثر نواحی به ویژه در نیمه غربی و جنوبی استان ۳ تا ۵ درجه کاهش خواهد داشت.

وی تصریح کرد: احتمال بارش باران در مناطق شرقی و شمال شرقی استان نیز وجود دارد که از بعد از ظهر امروز این سیستم ضعیف شده و از فردا بارش باران به صورت پراکنده خواهد بود.

خدابخش عنوان داشت: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی، سامانه ناپایدار تا روز سه‌شنبه فعال خواهد بود که بر این اساس ناپایداری‌ها به‌صورت افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد نسبتاً شدید به‌ ویژه در مناطق جنوبی و غربی استان پیش‌بینی می‌شود.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار