ساری؛

بهره مندی 40 هزار گردشگر از خدمات طرح نوروزی هلال احمر مازندران

40 هزار گردشگر از خدمات طرح نوروزی هلال احمر مازندران بهره مند شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،مجتبی اکبری مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت : از آغاز طرح نوروزی جمعیت هلال احمر از 25 اسفند تا کنون، بیش از 40هزار گردشگر نوروزی از خدمات طرح نوروزی هلال احمر استان در حوزه امداد و نجات و ایمنی و سلامت مسافران بهره مند شدند.

وی افزود: در این مدت هزار و 684 نفر با مراجعه به ایستگاه‌های سلامت، هزار و 325 نفر با مراجعه به خیمه‌های نماز، یک هزار و 449 نفر با مراجعه به فضای دوستدار کودک و بیش از36 هزار نفر با مراجعه به پست‌های ایمنی و راهنمایی مسافران نوروزی هلال احمر مازندران از خدمات لازم برخوردار شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از بهره مندی یک هزار گردشگر نوروزی از خدمات ایستگاههای سلامت جمعیت هلال احمر مازندران نظیر تست قند خون و فشار خون رایگان خبرداد.

مجتبی اکبری گفت : 20هزار بروشور اطلاع رسانی و بسته فرهنگی در میان گردشگران نوروزی و مراجعان به پایگاه‌ها و پست‌های این جمعیت توزیع شد.

وی با اشاره به خدمت رسانی نجاتگران و امدادگران جمعیت هلال احمر در حوزه امداد و نجات، گفت: در این مدت عوامل امدادی استان موفق شدند با اجرای 68 عملیات امدادی به 238 نفر از مصدومان حوادث جاده ای،کوهستان و مراجعان حضوری به پایگاه‌های امداد و نجات خدمات لازم را ارائه کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران افزود: ارائه خدمات درمان سرپایی به 211 نفر و انتقال 27 نفر از مصدومان به مراکز درمانی و ارائه خدمات اسکان اضطراری به 18 نفر از جمله این خدمات بوده است.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.