کرمانشاه؛

هوای مطبوع بارانی اسمان را فراگرفته

مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت:سامانه بارشی مستقر در جو استان کرمانشاه تا فردا ادامه خواهد داشت.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛محمد خسروی مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه اظهار داشت:بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که سامانه بازرسی مستقر در جو استان کرمانشاه تا روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت.

خسروی افزود: سامانه مستقر در جو استان ضمن کاهش نسبی دمای هوای روزانه، در بعضی ساعات سبب وزش باد، بارندگی و رعد و برق در سطح استان خواهد شد.

مدیر کل هواشناسی افزود: همچنین شرایط ناپایدار طی امروز تا اواسط روز دوشنبه بویژه در نیمه جنوبی و اورامانات، نمود بیشتری خواهد داشت و به همین علت علاوه بر آبگرفتگی معابر عمومی، ممکن است در برخی نقاط با وزش باد نسبتاً شدید و رگبار تگرگ نیز همراه شود.

خسروی گفت: در روز سه شنبه هم با کاهش دمای هوا، بارش علاوه بر ارتفاعات ممکن است در برخی از گردنه‌ها و نواحی سردسیر موقتاً به شکل برف مشاهده شود و همچنین طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه امکان تشکیل مه صبحگاهی بویژه در نواحی سردسیر، کوهستانی و حواشی رودخانه‌ها دور از انتظار نیست.

وی افزود: این شرایط طی ساعاتی از اواخر وقت امروز احتمالاً هوای استان کرمانشاه را بخصوص در نواحی مرزی غبارآلود نماید.

شدت کنونی بارش در بخش هایی از غرب استان از جمله شهرستان‌های قصر شیرین، سرپل ذهاب، تازه آباد و گیلان غرب بیشتر خواهد بود لذا به منظور پیشگیری در محلهای بحرانی مسافران از قرار گرفتن در محلهای پر مخاطره همچون حاشیه رودخانه‌ها خود داری ورزند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار