جلودارزاده در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

برای رفع مشکلات نباید به صورت مقطعی عمل کرد

نایب رئیس اول کمیسیون اجتماعی گفت: نباید برای رفع برخی مشکلات به صورت مقطعی عمل کرد و در راه تحقق اقتصاد مقاومتی پشتکار و مداومت داشت.

جلودارزاده"سهیلا جلودارزاده" نایب رئیس اول کمیسیون اجتماعی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه دولت برای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل تلاش خود را در سال 95 انجام داد، گفت: البته دولت چاره‌ای جز عملیاتی ساختن اقتصاد مقاومتی در کشور با توجه به محدودیت منابع مالی و شرایط اقتصادی ندارد.

وی تصریح کرد: دولت باید برای تأمین منابع مالی کشور به اقتصاد داخلی تکیه کرده و برای ایجاد اشتغال تلاش کند.

جلودارزاده با بیان اینکه دولت می‌تواند با اندیشیدن تدابیر لازم میزان صادرات کشور را افزایش دهد، ‌افزود: اینکه دولت به طرف پاکدستی و کاهش موانع پیش می‌رود را می‌توان یکی از نقاط قوت دانست که البته باید در این راه پایمردی، پشتکار و عزم خود را بیشتر کند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس تأکید کرد: گاهی در کشور برای رفع برخی مشکلات به صورت مقطعی عمل می‌شود که این موضوع باید اصلاح شده و در راه تحقق اقتصاد مقاومتی با پشتکار و مداومت عمل کرد.

وی با تأکید بر اینکه باید شعارمان استمرار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل طی سال‌ها باشد، خاطرنشان کرد: گاهی باید سال‌ها بر روی یک شعار در کشور مقاومت و استمرار داشت تا به نتیجه مطلوب رسید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار