کرمانشاه؛

برقراری امنیت و خدمت رسانی در ایام نوروز

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از اتخاذ تمهیدات و اقدامات ویژه این انتظامی برای برقراری امنیت و خدمت رسانی به شهروندان در ایام نوروز 96 خبر داد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛رضا شیرزادی گفت: با توجه به بافت تاریخی و فرهنگی استان کرمانشاه هر ساله در ایام نوروز مسافران و گردشگران زیادی این استان خصوصاً شهر کرمانشاه را به عنوان یکی از مقصد‌های خود جهت مسافرت در نظر می‌گیرند که این امر وظیفه پلیس این شهرستان را حساس‌تر می‌کند .


وی ادامه داد: در این راستا پلیس جهت افزایش ضریب امنیتی اماکن و نیز آسایش خاطر شهروندان و به منظور استقرار امنیت و انضباط اجتماعی، اقدامات و طرح‌های ویژه‌ای را برای این ایام پیش بینی کرده است.

این مقام انتظامی افزود: پلیس این شهرستان با تعامل و همراهی سایر ارگان‌ها و سازمان‌های خدمت رسان در جهت ایجاد محیطی امن و برقراری نظم اجتماعی و فراهم کردن آرامش و نشاط بهاری در شهروندان و مهمانان عزیز نوروزی برنامه ریزی دقیق و هدفمندی نموده و با تمام توان آماده خدمات رسانی و پاسخگوئی به نیازهای مسافران نوروزی است.

و ی گفت:در این راستا اقدام به استقرار ۱۵ ایستگاه نوروزی در جهت تسهیل دسترسی به پلیس و خدمات پلیسی در ورودی ها، خروجی ها، اماکن تاریخی و پرتردد سطح شهر کرده است.

شیرزادی در با اشاره به اینکه در این ایام حجم سفرهای درون و برون شهری افزایش خواهد یافت، بیان کرد: در راستای پیشگیری از جرایم خصوصاً سرقت اماکن خصوصی و عمومی علاوه بر افزایش گشت‌های محسوس و نامحسوس کلانتری‌های تابعه شهرستان، از ظرفیت نیرو‌های ستادی، نیرو‌های کمکی آموزشکده‌های انتظامی، پلیس‌های افتخاری، شبگردهای سطح شهر و کارکنان وظیفه مراکز آموزشی به صورت گسترده پس از آموزش کامل، استفاده شده است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.