کرمانشاه؛

زائران اربعين با خدمتگزاران خود در نيروی انتظامی همکاری کنند

رئيس اداره کوپ پيشگيري ناجا گفت: زائران اربعين ضمن رعايت هوشياري کامل، موارد مشکوک را در راستاي همکاري مستمر با خدمتگزاران خود در نيروي انتظامي در ميان بگذارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ؛ رئيس اداره کوپ پيشگيري ناجا گفت: زائران اربعين ضمن رعايت هوشياري کامل، موارد مشکوک را در راستاي همکاري مستمر با خدمتگزاران خود در نيروي انتظامي، به فوريت با ماموران انتظامي مستقر در مسير و يا شماره تلفن مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 در ميان بگذارند.
سرهنگ "حشمت آزادي" با سفر به استان هاي غربي كشور كه مسير تردد زوار اربعين هستند، در بازديد از شهرستان کنگاور که دروازه ورود به استان کرمانشاه است از ايستگاه هاي اسکان که در ورودي، خروجي و مرکز اين شهر جهت پذيرايي و اسکان زائران حسيني تدارک ديده شده است، گفت: خدمت به زوار امام حسين (ع) و ابوالفضل عباس(ع) اجري عظيم دارد که نصيب پرسنل ناجا شده است.
وي گفت: زائران اربعين ضمن رعايت هوشياري کامل، موارد مشکوک را در راستاي همکاري مستمر با خدمتگزاران خود در نيروي انتظامي، به فوريت با ماموران انتظامي مستقر در مسير و يا شماره تلفن مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 در ميان بگذارند.
سرهنگ آزادي بر تأمين امنيت همه جانبه، پذيرايي شايسته، رعايت اخلاق اسلامي در برخورد با زوار، ايجاد گشت هاي محسوس و نامحسوس و فراهم کردن امکانات بهداشتي براي زائران تأکيد کرد و افزود: ايجاد پست هاي ايست و بازرسي موقت جهت برقراري امنيت بيشتر زوار در دستور کار پليس  قرار گيرد.
سرهنگ "محمدرضا اکرمي"  مديرکل پليس افتخاري ناجا نيز در ادامه اين بازديد اظهار داشت: بايد از ظرفيت پليس افتخاري به نحو شايسته در بحث خدمت رساني به زوار اربعين حسيني(ع) بهره برد تا زوار امام حسين (ع) بدون دغدغه خاطر به منازل خود بازگردند.
وي افزود: اعضاي پليس افتخاري در محورهايي چون كنترل تردد زوار، حفاظت فيزيكي پاركينگ ها، نظم و امنيت بخشي گيت هاي ورودي و خروجي در سه مرز چزابه، شلمچه و مهران در حوزه انتظامي و مرزباني ايفاي نقش مي کنند.
مديركل پليس افتخاري ناجا برپايي ايستگاه هاي ايست و بازرسي در نقاط ورودي، استقرار اكيپ خدمات پزشكي رايگان، برپايي ايستگاه صلواتي و پذيرايي از زائران كربلاي معلي، توزيع غذا، نوشيدني هاي گرم و سرد، ارائه خدمات مشاوره و مددكاري رايگان و ... را از ديگر فعاليت هاي اعضاي پليس افتخاري عنوان کرد.
سرهنگ اکرمي تصريح کرد: تاكنون بيش از يک هزار نفر از اعضاي اين پليس  اعم از زن و مرد به صورت داوطلبانه در اين مأموريت معنوي و بزرگ مشاركت فعال داشته اند.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار