کرمانشاه؛

هدایت سه هزار و 735 دستگاه اتوبوس برای کاهش ترافیک راههای ایلام

سه هزار و 735 دستگاه اتوبوس برای کاهش ترافیک راه های ایلام به موکب های بین راهی کرمانشاه هدایت شدند.

 گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رییس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: با آغاز طرح ترافيکي اربعين، سه هزار و 735 دستگاه اتوبوس براي کمک به روان سازي و کاهش حجم ترافيک راه هاي استان ايلام به موکب هاي بين راهي سطح استان کرمانشاه هدايت شده اند.
سرهنگ فضل ‌الله شيري دليل اصلي افزايش بار ترافيکي در محورهاي استان را حرکت زائران اربعين از جاده‌ هاي استان براي رسيدن به مرز مهران عنوان کرد و اظهار داشت: با توجه به حجم بالاي حرکت وسايل نقليه به سمت ايلام محدوديت ترافيکي اعمال شده است و اين وسايل به سمت خوزستان هدايت مي ‌شوند.
وي افزود: محورهاي کنگاور و هرسين اکنون داراي حجم بالاي ترافيک است و وسايل نقليه به سمت لرستان و خوزستان و مرز چزابه هدايت مي ‌شوند و ايلام و مرز مهران به دليل ازدحام بالاي جمعيت پاسخگو نيست.
سرهنگ شيري با بيان اينکه حرکت زائران استانهاي همجوار ايلام به سمت مرز مهران امکان ‌پذير نيست، گفت: در محور اسلام ‌آباد غرب به سمت حميل تراکم بسيار بالا است و به دليل عدم امکان حضور زائران در ايلام و مرز مهران به سمت خوزستان هدايت مي ‌شوند.
وي با اشاره به اينکه وضعيت ترافيک در محورهاي کامياران به کرمانشاه و سنقر و کليايي روان است، اظهار کرد: محورهاي کنگاور به کرمانشاه و کرمانشاه به حميل داراي بيشترين بار ترافيکي هستند.
اين مقام انتظامي عنوان کرد: محور اسلام آباد- قلاجه تردد تحت کنترل شديد ترافيکي است و تردد در محور حميل به سمت ايلام براي تمام خودرو ها ممنوع اعلام شده است.
سرهنگ شيري گفت: از بيست آبان ماه همزمان با آغاز طرح ترافيکي اربعين، سه هزار و 735 دستگاه اتوبوس براي کمک به روان سازي و کاهش حجم ترافيک راه هاي استان ايلام به موکوب هاي بين راهي سطح استان کرمانشاه هدايت شده اند.
وي افزود: 591 دستگاه از اين اتوبوس ها نيز به سمت مرزهاي شلمچه و چزابه در استان خوزستان هدايت شده اند.
رئيس پليس راه استان خاطرنشان ساخت: با همکاري خوب مردم و تشديد اقدامات کنترلي، آمار تصادفات فوتي تا امروز نسبت به سال گذشته صد در صد و تصادفات جرحي 75 درصد کاهش داشته است.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار