قم؛

توزیع 1600تن سیب و پرتقال برای تنظیم بازار شب عید

رئیس سازمان جهاد کشاورزی قم از توزیع 1600تن سیب و پرتقال برای تنظیم بازار شب عید در غرفه های سطح شهر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛طلایی،رئیس سازمان جهاد کشاورزی گفت: هزار و 300 تن پرتقال و 300 تن سیب برای تنظیم بازار میوه شب عید، در غرفه های سطح شهر عرضه می شود.
 
وی افزود: بر اساس تصمیم ستاد تنظیم بازار استان، 30 غرفه عرضه کننده مستقیم میوه شب عید در نقاط مختلف شهرقم در نظر گرفته شده و این غرفه ها کار خود را از هفته گذشته با توزیع پرتقال های شهرستان جیرفت که کیفیت بسیار مطلوبی دارد آغاز کردند.

رئیس سازمان جهاد کشاوری قم با بیان این که قیمت این محصولات به صورت مناسبی تعیین شده است، گفت: پرتقال های داخلی در این غرفه ها 30 هزار ریال، پرتقال های خارجی 39 هزار ریال و سیب نیز 33 هزار ریال تعیین شده است.
 
طلایی با اشاره به این که هدف از عرضه مستقیم میوه رسیدن بازار به قیمت تعادلی است، خاطرنشان کرد: عرضه این محصولات محدودیتی ندارد و به اندازه کافی برای استان تعیین شده است.

رئیس سازان جهاد کشاورزی گفت: به غیر از میوه برای سایر محصولات اساسی مورد نیاز مردم از جمله برنج، روغن و شکر نیز اقدام های لازم انجام شده است، در همین رابطه یکهزار و 500 تن برنج تاکنون در استان قم توزیع شده است، همچنین بسترهای مورد نیاز برای توزیع گوشت دام و مرغ گرم مورد نیاز شهروندان فراهم شده و این محصولات به صورت روزانه در فروشگاه های استان توزیع خواهد شد تا ارزاق مورد نیاز مردم به آسانی در اختیار آن ها قرار گیرد.
 
وی تصریح کرد: همه غرفه های توزیع کننده میوه شب عید موظف به نصب بنر شماره تماس شکایات هستند و مردم می توانند شکایت های خود را از این طریق پیگیری کنند، همچنین شهروندان در صورت خراب بودن میوه ها می توانند آن را به فروشنده تحویل دهند و میوه سالم را به عنوان جایگزین دریافت کنند.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار