گفتگو هایی از جنس نوروز؛

اسماعیل پور:مقام سومی جهان را هیچوقت فراموش نمی‌کنم

سومین بازیکن برتر جام جهانی فوتسال و آقای گل رقابت‌های آسیایی در رشته فوتسال حرف‌های جالبی را در گفتگوی نوروزی بر زبان آورد که شنیدنی است.

اسماعیل پور:مقام سومی جهان را هیچوقت فراموش نمی‌کنمبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تعطیلات نوروزی باعث شد تا گفت و گویی عیدانه با احمد اسماعیل پور بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان داشته باشیم.

نظرتون در مورد سال ۹۵
خوشبختانه سال بسیار خوبی برای من بود. در شروع آن موفق شدیم همراه تیم ملی مقام سومی جهان را در مسابقات جام جهانی کلمبیا بدست آوریم و بعد از آن در پایان سال توانستیم به همراه باشگاه گیتی پسند اصفهان عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال را کسب کنیم. بنابر این یک سال خوب چه از لحاظ ورزشی و چه شخصی برای من رقم خورد.

ارزیابی شما از سال ۹۶
 در سال ۹۶ در زندگی شخصی من اتفاق بسیار بزرگی رخ خواهد داد و قرار است در ابتدای این سال ازدواج کنم و برگ جدیدی از زندگی من باز خواهد شد و از لحاظ ورزشی نیز به دنبال این هستم که سالی بهتر از سال قبل برای خود بسازم، امیدوارم سال ورزشی خوبی را نیز پشت سر بگذارم.

خاطره شیرین شما از سال ۹۵
خاطرات شیرین بسیار دارم، اما ویژه‌ترین خاطره من کسب مقام سومی با تیم ملی کشورم است.

خاطره تلخ شما از سال ۹۵
خاطرات تلخ را زیاد همراه خود نگه نمی‌دارم و زود فراموش می‌کنم، اما فکر می‌کنم آن دوره‌ای که به دلیل مصدومیت از تیم ملی دور بودم روزهای سختی برای من بود.

تعطیلات عید نوروز برای احمد اسماعیل پور چگونه است؟
به دلیل اینکه در طول سال بیشتر درگیر مسابقات و اردو‌ها هستم، سعی می‌کنم در تعطیلات عید بیشتر در کنار خانواده حضور داشته باشم و از جمع شدن خانواده و فامیل در کنار هم لذت می‌برم و سعی می‌کنم از تعطیلات عید به نحو احسن استفاده کنم.

به کسی عیدی می‌دهید؟
بله به بردار و خواهرم عیدی می‌دهم و فقط از پدر و مادرم عیدی می‌گیرم.

کدام آجیل بیشتر باب میل است؟
قطعا پسته، پسته را بیشتر دیگر آجیل‌ها دوست دارم.

نظزتون راجب دید و بازدید عید؟
با توجه به مشغله و مشکلاتی که در طول سال برای همه وجود دارد فکر می‌کنم نوروز بهترین زمان برای دید و بازدید است و باعث میشود روح آدم تازه شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار