اصفهان؛

دستگیری 39 فروشنده مواد افیونی و معتاد در فلاورجان

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان خبر داد: طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاک‌سازی مناطق آلوده و جرم خیز اجرا و 39 فروشنده مواد مخدر و معتاد تابلو دستگیر شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ حسن نیکبخت اظهار داشت: در راستای افزایش احساس امنیت شهروندان و پاکسازی مناطق آلوده و جرم‌خیز طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت دستگیری فروشندگان مواد افیونی و معتادان تابلو در شهرستان فلاورجان اجرا شد.

وی ادامه داد: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی همزمان به پنج پاتوق توزیع و استعمال مواد مخدر اعزام شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت: در این طرح چهار نفر از عاملان اصلی توزیع مواد افیونی و 35 نفر مصرف‌کننده و معتادان حین مصرف دستگیر و تحویل مراجع قانونی شدند.

 نیکبخت افزود: مقدار 48 گرم هروئین،15 گرم شیشه، هشت گرم تریاک،50 سانت شیره، چهار دستگاه توزیع مواد مخدر و مقدار 35 میلیون و 800 هزار ریال وجه نقد حاصل از فروش مواد مخدر کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان با اشاره به توقیف چهار دستگاه خودروی سواری و 18 دستگاه موتورسیکلت در این طرح خاطرنشان کرد: اجرای طرح‌های پاک‌سازی نیازمند تعامل و همیاری همه دستگاه‌ها و آحاد مردم است و این‌گونه عملیات‌ها همواره رضایت‌مندی مردم را در پی داشته و پلیس خدمتگزار در راستای تحقق مطالبات مردمی و با انجام اقدامات دقیق و همکاری تنگاتنگ معتمدین و با هماهنگی کامل با دستگاه قضائی و سایرهای نهادهای اجرایی اقدام به اجرای این طرح‌ها می‌کند.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.