مشهد؛

افزايش و تشديد اقدامات انتظامي و ترافيكي پليس نيشابور در عيد نوروز

فرمانده انتظامي شهرستان نيشابور گفت: افزايش و تشديد اقدامات انتظامي و ترافيكي با هدف تامين نظم و امنيت زائران و مسافران نوروزي اجرا می شود.

افزايش و تشديد اقدامات انتظامي و ترافيكي پليس نيشابور در عيد نوروز به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،سرهنگ حسين بيات مختاري با اشاره به جايگاه بالاي فرهنگي ،تاريخي و هم چنين موقعيت خاص شهرستان نيشابور افزود : اميدواريم با تمهيدات و وحدت عمل بين دستگاه هاي انتظامي، امدادي و خدماتي در نوروز امسال شاهد کاهش تصادفات و تلفات رانندگي نسبت به مدت مشابه سال گذشته باشيم.
 
وي افزود : براي امنيت پايدار در سطح شهرستان  پيش بيني هاي لازم  و اقدامات خوبي به عمل آمده است از جمله افزايش دو برابري گشت هاي انتظامي محسوس و نامحسوس  درايام عيد نوروز ،استقرار ايستگاه هاي ثابت پليس در كليه اماكن تفريحي ، تاريخي ، گردشگري مزين به نام  شهداي اخير پليس نيشابور،  فعال شدن همه بخش هاي اطلاعاتي، ترافيکي و عملياتي از جمله اين اقدامات است.
 
فرمانده انتظامي شهرستان نيشابور يكي ديگر از كارهاي مثبت صورت گرفته را تهيه و چاپ پانزده  نمونه بروشور به تيراژ 20 هزار نسخه از سوي معاونت اجتماعي با كمك معاونت اجتماعي استان  در موضوعات مختلف (اجتماعي –راهنمايي – فضاي مجازي و هشداري )براي رانندگان و مسافران برشمرد و تاكيد كرد :هدف ناجا آرامش و نشاط بهاري ،با قانونمندي و نظم اجتماعي است كه اميدواريم با تعامل و همكاري همه اقشار مختلف مردم، اين مهم تحقق يابد .
 
سرهنگ مختاری در پايان با تشکر از همكاري و كمك ساير دستگاه هاي امدادي و خدماتي سطح شهرستان تصريح كرد :با افزايش خطوط شماره تلفن  110شهرستان در اين ايام، پليس  به صورت شبانه روزي آماده پاسخگويي به تماس هاي ضروري شهروندان مي باشد
 
انتهای پیام//م.ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار