اصفهان؛

استقرار ستاد هدایت و اسکان شرق اصفهان در بلوار امام رضا(ع)

مسئول ستاد اجرائی منطقه 15 ستاد هماهنگی خدمات سفر اصفهان گفت: منطقه 15 يكی از ورودي های اصلی شهر با ارائه خدمات ويژه آماده استقبال از مسافران نوروزی است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رضا مختاری  اظهار کرد: با توجه به اينكه منطقه 15 يكي از ورودي هاي اصلي شهر اصفهان در قسمت شرق محسوب می شود، ستاد هدایت و اسکان شرق در بلوار امام رضا (ع) مستقر است.

وی افزود: ارگان هايي مانند آموزش و پرورش، نيروي انتظامي، هلال احمر داراي غرفه هستند که خدمات وي‍ژه اي به مسافران در ورودي شرق استان ارائه مي دهند.

مسئول ستاد اجرائی منطقه 15 تاكيد كرد: غرفه نيروي انتظامي مستقر در منطقه 15  با ارائه خدمات ايمني و راهنمايي مسافران مشغول به فعاليت است.

وی با بیان اینکه همچنین غرفه هلال احمر امسال به صورت ويژه در منطقه شرق حضور دارد و با ارائه خدمات ايمني و بهداشت و سلامت مسافران خدمات ارائه مي دهد، گفت: غرفه هلال احمر با ارائه بازي هاي مختلف علمي و تفريحي در اين منطقه به مسافران نوروزی خدمات ارائه می دهد.

مسئول ستاد اجرائی منطقه 15 با اشاره به اینکه در غرفه مربوط به آموزش و پرورش، نیز آثار دانش آموزان ارائه مي شود، تصريح كرد: در ستاد هماهنگی خدمات شهر برنامه های فرهنگی و هنری نظیر اجرای موسیقی زنده و تئاتر طنز اجرا می شود.
مختاری ادامه داد: بازارچه ای برای رفع مایحتاج ضروری مسافران در ستاد راهنمایی شرق اصفهان نیز احداث شده است.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار