شیراز؛

صدور مجوز ارسال مرسولات پستی به خارج از کشور در لارستان

رئیس اداره پست لارستان از اخذ مجوز ارسال مرسولات پستی به خارج از کشور در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه باستان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ اسدالله رستمی رئیس اداره پست لارستان از اخذ مجوز راه‌اندازی باجه ارسال مرسولات به خارج از کشور از طریق اداره پست لارستان خبر داد و گفت: این امر پس از 8 سال پیگیری محقق شده است.

رستمی افزود: از این پس شهروندان می‌توانند با مراجعه به باجه امانت خارجه پست لارستان نسبت به دریافت و ارسال مرسوله‌ها به سراسر جهان اقدام کنند.

وی ادامه داد: با استقرار نیروی آموزش‌دیده به عنوان نائب گمرک در پست مرکزی لارستان امکان ارسال مرسوله به خارج از کشور برای مردم فهیم جنوب فارس و غرب استان هرمزگان فراهم شده است.

رستمی بیان کرد: 4 فروشگاه تجارت الکترونیک در لارستان فعال شده که این اقدام علاوه بر تبلیغ گسترده تولیدات در سطح ملی و بین‌المللی، سبب افزایش فروش تولیدکنندگان داخلی شده است.

وی اظهار داشت: برای کمک به توسعه تولید داخلی و پائین آوردن هزینه تولیدکنندگان در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل اداره پست لارستان اقدام به راه‌اندازی سرویس پست بار و پست لُجستیک کرده است.

رستمی با بیان اینکه سرویس پست بار برای ارسال محموله‌های 100 کیلوگرم تا یک تُن پیش‌بینی شده است، افزود: این سرویس با نازل‌ترین قیمت نسبت به باربری‌ها، اتوبوسرانی‌ها و تیپاکس در سریع‌ترین زمان ممکن به شهروندان و به ویژه تولیدکنندگان خدمات ارائه می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در سرویس پست بار دریافت بار در محل ساختمان مرکزی این اداره و تحویل در آدرس گیرنده صورت می‌گیرد، بیان کرد: در 3 ماه گذشته بیش از 2 تن حلوا مسقطی لاری به نقاط مختلف کشور ارسال شده است.

رستمی درباره سرویس پست لجستیک گفت: با رایزنی‌هایی که با مسئولان استانی و همچنین صنایع تولیدی لارستان این سرویس پستی به طور رسمی کار خود را از سال آینده با امکان حمل بار زیاد با استفاده از ناوگان پستی آغاز می‌کند.

رئیس اداره پست لارستان تصریح کرد: بهره‌گیری از پست  لُجستیک سبب کاهش 15 تا 30 درصدی هزینه حمل و نقل و به تبع آن کاهش هزینه‌ کرد تولیدکنندگان و همچنین افزایش سود برای آنها می‌شود.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار