شاهرود؛

جشنواره گلهای بهاری برگزار شد

جشنواره گلهای بهاری(سنجد) به میزبانی سالن شهید چمران بسطام با هدف جذب گردشگر، شناساندن قابلیت های منطقه و معرفی محصولات کشاورزی این بخش برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شاهرود؛ محمدعلی یعقوبیان شهردار بسطام در حاشیه برگزاری این جشنواره ضمن بیان اینکه ایجاد نشاط اجتماعی از جمله وظایف مسئولان محسوب می شود و برگزاری این جشنواره ها به حضور توریسم در منطقه کمک می کند، گفت: یکی از مواردی که به رونق اقتصادی یک منطقه کمک می کند گسترش صنعت پاک گردشگری است و از این رو شهر نمونه گردشگری بسطام سالانه پذیرای خیل عظیم مسافران نوروزی است که برگزاری این جشنواره ها می تواند به مطرح شدن زمینه ایجاد زیرساخت های گردشگری و رونق اقتصادی در این بخش کمک کند.

محمدعلی یعقوبیان تصریح کرد: هدف از برگزاری این جشنواره معرفی گلهای بهاری منطقه بود که سنجد از جمله آن و جزو سین های سفره هفت سین به شمار می رود که امیدواریم در فصل رویش این محصول درختی بتوانیم جشنواره ای زیبا و با شکوه در بخش بسطام برگزار کنیم.

وی افزود: روستاهای بسطام از زیرساخت های گردشگری بسیار بالایی برخوردار هستند که معرفی محصولات بومی این منطقه به ایستایی مسافر کمک می کند و از سوی دیگر باتوجه به نزدیک شدن به ایام نوروز افزایش نشاط اجتماعی را در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/ م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار