سمنان؛

تدوین سند آمایش سرزمینی استان سمنان

استاندار سمنان گفت : باید مزیت‌ها و اولویت‌های توسعه‌ای هر منطقه مشخص شود تا برای برنامه‌ ریزی‌های آینده و تصمیم ‌سازی‌ها از آن بهره برد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ محمدرضا خباز استاندار سمنان در نشست شورای برنامه ‌ریزی استان سمنان در سالن یادگار امام خمینی(ره) استانداری سمنان گفت : امروز باید برای توسعه پایدار به دنبال آمایش سرزمینی بود.

محمدرضا خباز افزود : باید مزیت‌ها و اولویت‌های توسعه‌ای هر منطقه مشخص شود تا برای برنامه‌ریزی‌های آینده و تصمیم‌سازی‌ها از آن بهره برد.

وی با اشاره به اهمیت تدوین سند آمایش سرزمینی و اجرای این سند به‌منظور رسیدن به توسعه پایدار تصریح کرد : گام نخست توسعه کشور طرح آمایش سرزمین است.

استاندار سمنان  با اشاره به اینکه سند آمایش سرزمینی به ‌منزله اسناد بالادستی برای هر منطقه از کشور است اظهار داشت : مدیران کشور و استان‌ها نیز پس از تدوین سند آمایش سرزمینی باید درهمان چارچوب حرکت کنند.

وی با تأکید بر اهمیت موضوع آمایش سرزمینی و جامع‌نگر بودن این سند توسعه‌ای افزود : در تدوین سند آمایش سرزمینی باید تلاش کنیم که آمایش سرزمین طرحی جامع و کامل و کم نقص باشد.

استاندار سمنان خاطر نشان کرد : تدوین سند آمایش سرزمینی استان سمنان یکی از اولویت‌های مدیریت این استان محسوب می‌شود و باید ظرفیت‌ها، استعدادها، نیازها و مزیت‌های نسبی هر منطقه از استان سمنان و اولویت‌های توسعه‌ای آن مشخص شود.

انتهای پیام / ذ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.