شاهرود؛

برگزاری رزمایش نوروزی واحدهای امنیتی و امدادی در شاهرود

رزمایش مشترک واحدهای امنیتی، ترافیکی، امدادی و خدمات جاده ای در ستاد فرماندهی انتظامی شاهرود برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ حجت الاسلام عباس امینی امام جمعه شاهرود در این مراسم گفت: شهدا و ایثارگران با از جان گذشتگی به نظام کمک کردند تا به اهداف کلی خود برسد و اکنون نیز عده ای با ایثار وقت و سلامت آسایش و امنیت را برای هم وطنان فراهم می کنند.

حجت الاسلام عباس امینی افزود: مجموعه ای متشکل از نهادهای گوناگون در شهرستان، تعطیلات نوروزی خود را در خدمت به زائران بارگاه ملکوتی امام علی بن موسی الرضا(ع) می گذرانند و آماده کمک به همنوعان خود هستند.

سید محمدرضا هاشمی فرماندار شاهرود نیز با تقدیر از زحمات نیروهای انتظامی، آتش نشانان و اورژانس در شب چهارشنبه پایان سال، گفت: امسال با برنامه ریزی ها و اقدام هایی که از سوی نهادهای گوناگون مسوول در این حوزه انجام شد، شاهد کاهش چشمگیر تعداد مصدومان بوده و شب آرام تری را به نسبت سال های پیش در شهرستان پشت سر گذاشتیم.

سید محمدرضا هاشمی با اشاره به قرار گرفتن شاهرود در مسیر راه زائران امام هشتم (ع)، افزود : باید با تمام توان، دست در دست یکدیگر برای حفظ جان انسان هایی که از راه های دور خود را به این مکان مقدس می رسانند، تلاش کرد.

وی تصریح کرد : ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان از دو ماه پیش کار خود را آغاز کرده و همانند سال گذشته، برنامه های گوناگونی برای این روزها در نظر گرفته شده است.

سرهنگ سید مجتبی اشرفی فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود، امنیت، آرامش و آسایش را از بزرگ ترین نیازهای انسان ها برشمرد و گفت : فرصت ارائه خدمت به زائران مشهد مقدس، سبب شکرگذاری افرادی است که در این مسیر انجام وظیفه می کنند.

سرهنگ سید مجتبی اشرفی با اشاره به کاهش 50 درصدی تصادف های منجر به فوت در شهرستان، افزود : این کاهش تلفات جاده ای یکی از نتایج تعامل و هماهنگی نهادهای مسوول در این امر است .

وی با بیان اینکه همیاران پلیس نیز نقش ویژه ای در کاهش تصادفات به ویژه در تعطیلات نوروزی دارند، تصریح کرد : مردم با رعایت قانون می توانند بیش از پیش به نیروی انتظامی و دیگر دستگاه های خدمت رسان کمک کنند تا نورزوی آرام و به دور از خط داشته باشند.
همچنین رژه خودروهای دستگاه های امنیتی، ترافیکی و امدادی و اجرای برنامه توسط همیاران پلیس از دیگر برنامه های این آیین بود.
با تشکیل کمیته های 10 گانه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شاهرود، یک کمیته جداگانه نیز برای پیگیری امور مربوط به برپایی نمایشگاه نوروزی صنایع دستی و سوغات شهرستان تشکیل شده است.
انتهای پیام / ذ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.