مشهد؛

نبود نظام ارزیابی و پاسخگویی صحیح در کشور

فرماندار تربت جام گفت: نظام ارزیابی و پاسخگویی درستی در سیستم و شبکه اجرایی کشور وجود ندارد و هیچ کسی از فرماندار نمی پرسد در انجام وظایف و مأموریت ها چکار می کنید.

نبود نظام ارزیابی و پاسخگویی صحیح در کشوربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،علی رستمی افزود:وقتی نظام ارزیابی نباشد پس باید اعتقادی و با وجدان کاری فعالیت کردکه اثرات آن در زندگی بسیار موثر است.

او اظهار داشت: از ابتدای امسال چندین همایش بین المللی و ملی از جمله عبدالرحمان جامی و صنعت برق به همت مدیران برگزار گردید که با پوشش رسانه ای خوبی که صورت گرفت مایه مباهات همگان شد و اثرات مطلوبی در معرفی قابلیت ها و توانمیدی ها ی شهرستان تربت جام گذاشت.
رستمی با ابراز گلایه از عملکرد دانشگاههای شهرستان تصریح کرد : مراکز آموزش عالی در شهرستان باید سالانه حداقل دو سمینار تخصصی ،علمی،پژوهشی و بررسی آسیب های اجتماعی و ماموریت های اداری برگزار کند تا در سطح ملی و استانی دیده شوند اما عملکرد مدیران این امر تاکنون ضعیف بوده است.

فرماندار خاطرنشان کرد:در اجرای کنفرانس صنعت برق تمام ظرفیت های شهرستان در کنار هم قرار گرفت و کار بسیار بزرگی در سطح ملی و استانی انجام شد اما باید پس از انجام هر همایشی آسیب شناسی صورت گیرد و نقاط قوت و ضعف مورد بررسی قرار گیرد تا در آینده کار بهتری انجام شود.

در پایان از برگزار کنندگان کنفرانس ملی برق و کامپیوتر با اهدای تندیس و لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.
انتهای پیام// س ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.