ساری،

روان‌ سازی ترافیک با فعالیت قرارگاه نوروزی

قرارگاه نوروزی امام علی (ع) گامی جهت نظم ‌بخشی، ایجاد امنیت و روان‌ سازی ترافیک است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران گفت: راه اندازی قرارگاه نوروزی امام علی (ع) اقدامی برای نظم ‌بخشی، ایجاد امنیت و روان‌ سازی ترافیک است.

وی با بیان اینکه هر ساله شاهد افزایش سفرهای نوروزی در مازندران هستیم، افزود: افزایش خودرو و توسعه راه ‌ها سبب شد تا با خیل عظیم جمعیت مسافران در راه ‌های کشور مواجه باشیم.

وی، استقرار قرارگاه نوروزی امام علی (ع) در استان را اقدامی برای نظم ‌بخشی، ایجاد امنیت و روان‌ سازی ترافیک دانست و گفت: با برنامه ‌ریزی های صورت گرفته مقرر شد با هم ‌پوشانی اقدامات سایر دستگاه ‌های اجرایی، خدمات مناسبی به هم ‌استانی ‌ها و مسافران ارائه شود.

سردار میرفیضی استقرار پلیس به ‌منظور امنیت در نقاط گردشگری ، تفریحی، سواحل دریا، راه ‌های شهری و روستایی را بخشی از خدمات پلیس برشمرد و افزود: پلیس با ساماندهی از تمام ظرفیت ‌های موجود همچون پلیس افتخاری، همیاران پلیس، پلیس نامحسوس استفاده می ‌کند تا خدمات مناسبی به مسافران نوروزی ارائه شود.

وی با بیان اینکه در ایام نوروز 650 دستگاه خودرو در حوزه انتظامی، راهداری و اورژانس بکارگیری شده است، افزود: 281 راهدار خانه و ایستگاه پلیس در محورهای مازندران مستقر هستند و در بیش از هفت هزار نیروی پلیس مسئولیت برقراری نظم و امنیت را برعهده دارند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار