ساری؛

خط قرمز پلیس مازندران در چهارشنبه آخرسال

پلیس مازندران در چهارشنبه آخر سال به همراه دستگاه قضائی در صحنه حضور خواهد داشت .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردارمیرفیضی فرمانده انتظامی استان مازندران با بیان اینکه خط قرمز پلیس در چهارشنبه آخرسال هنجارشکنی ها و ایجاد مزاحمت برای مردم است، گفت: پلیس در چهارشنبه آخر سال به همراه دستگاه قضائی در صحنه حضور خواهد داشت .

وی از کشف بیش از 550 هزار عدد مواد منفجره و محترقه در استان طی این مدت خبر داد و افزود: با صنوف و واحدهای صنفی متخلف برخورد شد .

فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه نگاه نیروی انتظامی به موضوع چهارشنبه آخرسال یک نگاه جامعه محوری و نگاهی اجتماعی است، گفت : ما به دنبال حل مشکلات اجتماعی با راهکارهای اجتماعی هستیم .

وی با تاکید بر مراقبت خانواده ها از فرزندان خود در برابر حوادث چهارشنبه آخر سال، افزود: اقدامات خوبی در سال گذشته از سوی رسانه ها صورت گرفت ولی متاسفانه در یک دهه گذشته برخی افراد سودجو به دنبال منافع مادی با ایجاد آتش سوزی ها به جای رواج سنت های این مراسم دیرینه هستند .

سردارمیرفیضی افزود : نگاه ناجا به چهار شنبه آخر سال نگاه تعاملی است نه تقابلی و هر کجا که آسایش ، امنیت و آرامش مردم به مخاطره بیافتد، پلیس از هیچ گونه تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

وی گفت: مردم باید پلیس را درکنارخود ببینند و مهمترین مطالبه مردم با پلیس برخورد با هنجار شکنان ، مزاحمت های خیابانی و افراد مخل نظم و امینت اجتماعی است.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: برابر آمار اورژانس کشور 12 درصد از حادثه دیدگان چهارشنبه آخر سال در منازل خود و 80 درصد در خیابان ها دچار آسیب شده اند.

سردارمیرفیضی افزود : خانواده ها نقش مهمی در کنترل فرزندان خود دارند و معلمان و مسئولان آموزشی به عنوان قشر دوم باید با آموزش همگانی، جوانان و نوجوانان را از حوادث چهارشنبه اخر سال آگاه سازند و رسانه ها هم به عنوان قشر سوم جامعه باید نقش خود را در این زمینه ایفا کنند .

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار