هاشمی:

مسکن‌های مهر تا شهریور ماه سال 96 واگذار می شود/ تشکر استاندار از صداوسیما

استاندار تهران از واگذاری تمامی مسکن‌های مهر در استان تهران تا شهریور ماه سال 96 خبر داد.

مسکن‌های مهر تا شهریور ماه سال 96 واگذار می شود/ تشکر استاندار از صداوسیما
به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سيد حسين هاشمی استاندار تهران در نشست خبری كه امروز (چهارشنبه) در ساختمان استانداری تهران برگزارشد، ضمن تبريك ميلاد حضرت زهرا(س) و فرا رسيدن ايام نوروز، اظهار داشت: اميدواريم كه مثل سالهای گذشته انتخابات سال٩٦ با همكاری رسانه ها با سلامت و امنيت كامل و با حفظ و صيانت از حقوق مردم به خوبی برگزار شود.
 
وی با اشاره به برگزاری مراسم چهارشنبه سوری و كاهش ميزان تلفات و حوادث در اين روز، افزود: از مردم تهران به دليل توجه به مسائل ايمنی و رعايت هشدارها در چهارشنبه پایان سال تشكر می کنم، چرا كه با اين كار امسال كمترين ميزان حادثه را در استان تهران داشتيم.

استاندار تهران تصريح كرد: صدا وسيما با اطلاع رسانی به موقع و درست خود موجب شد تا مردم نسبت به هشدارها توجه ويژه داشته باشند و همچنين شهروندان به حرمت خون شهدای آتش نشان همكاری كرده و چهارشنبه سوری كم خطری را پشت سر گذاشتيم.


هاشمی در ادامه تصريح كرد: يقين دارم كه مردم بزرگوار با هوشمندی و آگاهی انتخابات سال ٩٦ را با حضور پر رنگ خود آن چنان پرشكوه برگزار خواهند كرد كه مجددا برگ زرينی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران رقم خواهند زد و موجب يأس و نااميدی دشمن خواهند شد.

وی با اشاره به حضور هميشگی و پرشور مردم در صحنه افزود: تجربه نشان داده است زمانی حضور مردم اثر گذار است كه آن ها در همه عرصه ها حضور داشته اند همانند برگزاری مراسم تشييع پيكر آيت الله هاشمی رفسنجانی و مراسم تشييع شهدای آتش نشان حادثه پلاسكو و برگزاری يوم الله ٢٢ بهمن كه مردم كوتاهی نكردند.

استاندار تهران تصريح كرد: ما موظف هستيم تا هميشه قدردان اين ملت شريف باشيم و در راستای خدمت رسانی به آن ها از هيچ تلاشی كوتاهی نكنيم.

هاشمی گفت:وحدت عامل موفقيت آميز هر حركتی است و تفرقه سم مهلكی برای هر حركت و فعاليتی است و مردم با وحدت تاكنون قدم برداشته اند و اميدواريم كه با همين قدرت در انتخابات ٩٦شركت خواهند كرد.

وی با اشاره به اينكه یکی از اعضای شورای شهر اعلام کرده بود که 5 هزار معتاد متجاهر در سطح تهران داریم، تصريح كرد: در طرح ساماندهی معتادان متجاهر سال ٩٥، حدود٤٠٠ نفر معتاد متجاهر زن جمع‌آوری شده است و به ندرت شاهد این افراد در سطح شهر هستیم، چرا عده‌ای قصد دارند ذهن مردم را مخدوش کنند. نباید تلاش کنیم ذهن مردم را با یک گفتمان جریانی مکدر کنیم. 

استاندار تهران با اشاره به اينكه در ابتدای ورود دولت یازدهم تنها٤٠٠ نفر ظرفیت برای معتادان داشتیم، تصريح كرد: در حال حاضر ظرفيت تا ٨ هزار و ٥٠٠ نفر افزایش یافته است که اين كار با مشاركت و همراهی همه دستگاه‌های اجرايی از جمله بهزيستی،شهرداری، نيروی انتظامی و غيره صورت گرفته است.

هاشمی گفت: در زمينه آسیب‌های اجتماعی ٤ محور را اولویت‌ قرار دادیم و جانمایی در شرق تهران برای ساماندهی ٣ هزار و ٥٠٠ نفر معتاد انجام شده است تا به سقف ساماندهی ١٢هزار معتاد در سطح استان تهران برسیم.

وی با اشاره به ساخت مسکن‌های مهر در استان تهران افزود: با تمامی مشکلات مالی موجود آمار واگذاری مسکن‌های مهر قابل مقایسه با سال‌های قبل نیست و تا زمانی که آب، برق و گاز اين ساختمان ها كامل نشود، اجازه واگذاری داده نخواهد شد. همچنين تا  پایان شهریور سال ٩٦ تمامی مسکن مهر واگذار می‌شود.

استاندار تهران درباره مشکل آب شرب تهران نیز گفت: این مشکل حل شده و با تمامی کمبودهای مالی که داشته‌ایم سعی شده نسبت به حل مشکلات اقدام شود.

هاشمی با اشاره به احداث بيمارستان در استان تهران گفت: بیمارستان پاکدشت افتتاح شده است و در قرچک و بهارستان نیز در سال آینده بیمارستان‌هایی افتتاح می‌شود.

وی درباره ساماندهی صنایع و صنوف افزود: در این خصوص بنده رضایت کامل را ندارم و باید اقدامات اساسی در مورد ساماندهی صنوف صورت بگیرد.

استاندار تهران همچنين درباره حقوق وزرای دولت يازدهم تصريح كرد: حقوق وزرای دولت يازدهم به زير ١٠ميليون تومان رسيده است.

انتهای پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار