ترکی مطرح کرد؛

10 اسفند آغاز فعالیت ستاد تنظیم بازار استان تهران/ رشد 107 درصدی بودجه جاری دستگاه های اجرایی

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران گفت: در بودجه جاری ۲۷ دستگاه، ۴۸۰ میلیارد تومان بودجه جاری دستگاه‌ها است که ۱۰۷ درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نعمت‌الله ترکی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران در حاشیه بیست و دومین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان تهران که امروز(پنج‌شنبه) برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای نخستین‌بار برای رصد پروژه‌های اقتصاد مقاومتی سامانه‌ای ایجاد شده است که در این راستا ۲۰۵ پروژه در این سامانه ثبت شده و در اختیار مجموعه‌های لازم قرار گرفته است.

وی افزود: تمام پروژه‌های اقتصاد مقاومتی استان از سال ۱۳۹۵ آغاز و تا سال ۱۳۹۹ به پایان خواهد رسید.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران گفت: با توجه به کمبود مالی استان تاکنون ۵۲ درصد بودجه عمرانی به بخش‌های مختلف اختصاص یافته و تا پایان سال تمام مجموعه دیون در کل استان پرداخت خواهد شد.

ترکی تصریح کرد: در بودجه جاری ۲۷ دستگاه، ۴۸۰ میلیارد تومان بودجه جاری دستگاه‌ها است که ۱۰۷ درصد افزایش یافته است.

وی افزود: حقوق بهمن‌ماه پرسنل دستگاه‌ها پرداخت شده است و حقوق اسفند نیز تا بیستم پرداخت می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران با اشاره به اقدامات انجام شده برای تنظیم بازار گفت: محصولات مورد نیاز ایام عید از قبیل گوشت مرغ و گوشت قرمز و غیره به میزان کافی ذخیره‌سازی شده و با توجه به نظارت تعزیرات امیدواریم افزایش قیمت غیراصولی نداشته باشیم.

وی افزود: ستاد تنظیم بازار استان از ۱۰ اسفند فعالیت خود را آغاز می‌کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار