بن سلمان ترامپ را "دوست واقعی مسلمانان" دانست!

مشاور ارشد شاهزاده بن سلمان اعلام کرد فرمان مهاجرتی ترامپ با هدف جلوگیری از ورود تروریست‌ها به آمریکا اتخاذ شده است.

شاهزاده بن سلمان ترامپ را
به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی ایندیپندنت؛ "محمد بن سلمان"، جانشین ولیعهد عربستان پس از دیدار با "دونالد ترامپ"، رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد ترامپ "دوست واقعی مسلمانان" است و دستور اجرایی او مبنی بر ممنوعیت ورود اتباع برخی کشور‌ها به آمریکا، به منظور هدف قرار دادن "اسلام" نیست.

مشاور ارشد شاهزاده بن سلمان در بخشی از سخنانش در نشست مطبوعاتی پس از دیدار دو مقام سعودی و آمریکایی گفت: رئیس جمهور ترامپ توجه ویژه‌ای به روابط دو کشور دارد و دیدگاه اصلی وی حل اختلافات در منطقه است.

وی ادامه داد: عربستان باور ندارد که دستور اجرایی رئیس جمهور آمریکا مبنی بر ممنوعیت ورود مسلمانان برخی کشور‌ها در راستای هدف قرار دادن اسلام باشد. این تصمیمی است که با هدف جلوگیری از ورود تروریست‌ها به آمریکا اتخاذ شده است.

مشاور ارشد شاهزاده سعودی افزود: رئیس جمهور ترامپ در این جلسه مراتب احترام خود به دین اسلام را ابراز داشت و آن را یکی از ادیان بزرگ الهی قلمداد کرد که اصول اساسی آن توسط گروه‌های افراطی ربوده شده است.

در دیدار شب گذشته (به وقت تهران) جانشین ولیعهد سعودی و ترامپ، دو طرف درباره ایجاد فرصت‌های گسترده و استثنایی برای شرکت‌های آمریکایی به منظور ورود به بازار عربستان گفتگو کردند. محمد بن سلمان همچنین در این دیدار ادعا کرد توافق هسته‌ای ایران "بد" و برای منطقه "بسیار خطرناک" است.

دونالد ترامپ برای حذف عربستان از فهرست کشورهایی که مشمول ممنوعیت ورود به آمریکا هستند، همواره مورد انتقاد بوده است. مهمترین هدف ترامپ از امضای این دستور اجرایی حمایت از مردم آمریکا در برابر ورود تروریست به این کشور عنوان شده است. مادامیکه مخالفان ترامپ با اشاره به دخالت سعودی‌ها در حادثه ۱۱ سپتامبر اعلام کرده اند کشورهای عربستان، پاکستان و مصر باید در اولویت این فهرست قرار می‌گرفتند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۷ ۲۷ اسفند ۱۳۹۵
بانگ تهدید برآرید بر اقوام یهود
فرج وارث شمشیر دوسر نزدیک است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۲ ۲۷ اسفند ۱۳۹۵
یه مسلمون باید این حرف رو بزنه - بن سلمان چرا گفته؟
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۹:۲۲ ۲۶ اسفند ۱۳۹۵
پشتش را داده به ترامپ، واویلا
-
ناشناس
۰۸:۲۴ ۲۶ اسفند ۱۳۹۵
جالبه ترامپ از بن سلمان میترسه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۵ ۲۶ اسفند ۱۳۹۵
منتظر شمشیر صاحب زمان باشید....بزودی زود یامهدی ادرکنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۶ ۲۵ اسفند ۱۳۹۵
مرگ بر آل سعود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۴ ۲۵ اسفند ۱۳۹۵
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ میگه اصول اسلام رو یه عده افراطی ربوده اند خودشو میگه خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ خیلی خنده دارن این سقوطیا
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۲۳:۴۲ ۲۵ اسفند ۱۳۹۵
آل سعود امروز ثابت کرده که برای مبارزه با اسلام هیچ حد و مرزی نمی شناسد و همپیمانی با رژیم صهیونیستی و آمریکا با این خاندان غاصب وهابی کاملا" طبیعی و قابل انتظاره این رژیم برای خوش رقصی برای اربابان خود واقعا" انتحاری عمل می کند حاضر است نفت مردم را مفت به بازار تزریق کند که با پایین آمدن قیمت آن به ایران و جبهه مقاومت ضربه بزند به کمر هزاران نفر بمب بسته و در میان مردم منفجر کند و دهها هزار نفر را در سوریه و عراق و یمن و بحرین وووو قتل عام کند و به کمک مفتی های سر به آخر داستانهای کاملا" دروغین علیه شیعیان سر هم کند ؛ زیارت خانه خدا را بر مسلمانان با مشکل مواجه کند ؛ در حرم امن الهی هزاران نفر را با بی کفایتی خود به قتل برساند ووووو و حالا ترامپ معلومه که اسلامی که این جنایتکاران مروج آن هستند نه تنها مشکلی نخواهد داشت بلکه چه حامی پر و پا قرص آن خواهد بود برای اینکه همه اینها ( ترامپ و نتانیاهو و ملک سلمان و وووو ) از یک جنسند و سر و ته یک کرباسند و یک هدف دارند و آن هم مبارزه با اسلام واقعی و جریانات حق طلبانه و عدالتخواهانه ؛ البته راه بجایی نخواهند برد برای اینکه آل سعود امروز شمشیر علیه خدا کشیده و هیچکس در جنگ با خدا پیروز نشده است و نخواهد شد و خداوند منان به این جنایتکاران فرصت می دهد تا بیشتر در منجلاب غرق شوند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۰ ۲۵ اسفند ۱۳۹۵
عجب دستمال یزدی دستته مواظب باش گم نشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۹ ۲۵ اسفند ۱۳۹۵
لعنت خدا ورسولش وامت مسلمان جهان بر آن گور ناپاکت عبدل وهاب برای شاگردانیکه تربیت کردی ؟ باورکبید شیطان در مقابل این وهابیها بسیار مظلون است
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۰:۳۶ ۲۵ اسفند ۱۳۹۵
فعلاً که آل سعود و به تبع آن تمام شیخ نشین های حاشیه خلیج فارس از این خوش رقصی ها منافع زیادی نصیب خود کرده اند. هرچه آنها سود برده اند ملت ایران متضرر شده است.
Canada
محمود
۱۹:۱۷ ۲۵ اسفند ۱۳۹۵
قانون برای جلوگیری از ورود تروریست ها به آمریکا.پس این مردک تروریست و همراهان چطوری رفتن اونجا.
Iran (Islamic Republic of)
1111
۱۸:۳۲ ۲۵ اسفند ۱۳۹۵
بیچاره ، ساده لوح نمیدونه چی در انتظار.
United States of America
ناشناس
۱۸:۲۱ ۲۵ اسفند ۱۳۹۵
اينها همش سيا بازيه شنونده عاقل باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۲ ۲۵ اسفند ۱۳۹۵
جک سال خخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۱ ۲۵ اسفند ۱۳۹۵
آل سقوط نوکر بی اختیار آمریکاست و ان شاءالله هر دو نابود بشند تا جهانی پر از صلح و آرامش داشته باشیم . ( اسرائیلم به ضمیمه آمریکا نابوده )
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۲ ۲۵ اسفند ۱۳۹۵
چه غلط اضافه ای!
Iran (Islamic Republic of)
شاهین
۱۸:۲۱ ۲۵ اسفند ۱۳۹۵
خیلی بهش سخت نگیر بچه س دیگه
آخرین اخبار