کرمان؛

چهارشنبه سوری کرمان با کمترین آسیب

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کرمان گفت: شب چهارشنبه آخر سال امسال کمترین میزان آسیب و خسارت بین استان های کشور مربوط به استان کرمان بوده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ٬خلیل الله همایی راد امروز در آیین آغاز طرح ترافیکی نوروز 96 در ستاد فرماندهی انتظامی استان کرمان افزود: بالاترین ضریب نظم و امنیت در استان کرمان وجود دارد که نمونه ارزشمند آن شب چهارشنبه آخر سال بود و با آموزش های دستگاه های مربوطه شاهد کمترین میزان آسیب و خسارت بودیم.

وی بیان کرد: با حضور و اطلاع رسانی همه دستگاه های مربوط آسیب دیدگی ماندگاری برای هیچ یک از شهروندان در چهارشنبه آخر سال ایجاد نشد و این تجربه نشان داد هر کجا به مردم اعتماد شود، شاهد بهبود عملکرد خواهیم بود.

وی از افسران و درجه داران نیروی انتظامی، راهنمایی و رانندگی و یگان ویژه و کارکنان هلال احمر، راهداری و اورژانس تقدیر کرد و افزود: زمانی که همه مردم در حال سفر و طی کردن ایام تعطیلات هستند، این افراد در حال خدمت به مردم هستند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان هم با بیان اینکه 19 نفر در حوادث چهارشنبه سوری به صورت جزئی مصدوم شدند گفت: صدمات وارد شده به این افراد منجر به نقص عضو و آسیب جدی و ماندگار نشده است.

سید محمد صابری افزود: هفت نفر از مصدمان حوادث چهارشنبه آخر سال کرمان در بیمارستان به صورت سرپایی و بقیه افراد در محل وقوع حادثه درمان شدند.

طرح ترافیکی نوروز 96 با همکاری نیروی انتظامی، هلال احمر، اداره کل راهداری، یگان ویژه، هلال احمر و اورژانس از 25 اسفند آغاز شد و تا 15 فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۴:۴۵ ۲۱ اسفند ۱۳۹۷
اینجا کرمانه داداش ، با کل دنیا فرق داره :))
آخرین اخبار