تاج: تراز مالی فدراسیون را مثبت کردیم/ سومی فوتسال ایران در جهان بهترین اتفاق سال 95 بود

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: همه باشگاه های فوتبال کشور زیان ده هستند، در حال حاضر توانستیم تراز مالی فدراسیون را مثبت کنیم.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال وفوتسال  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در پایان مجمع بیان کرد: بابت یک سال زحمت رسانه ها و صدا و سیما تقدیر و تشکر دارم و از این بابت سپاسگزار هستم. مجمع خوبی بود. آرای خوبی هم صادر شد. از اعضای مجمع هم تشکر می کنم. 33 بند کلی و 12 بند عمومی بررسی شد. خدا را شکر بندها کاهش پیدا کرد.

وی در ادامه افزود: پرسپولیس و استقلال ساختمان هایشان مورد سوال است. دنبال این هستیم که ببینیم چه می شود، مجمع به دنبال گرفتن اجاره یا به طور کل پس گرفتن این ساختمان ها است.

تاج درباره کادرفنی و نفرات تیم ملی عنوان کرد: کادر تیم ملی به همراه نفرات اعلام شد. اسامی بسیار خوبی به چشم می خورد. کی روش همه بازی ها را دیده است. هم بازی قطر و هم استقلال را دید. این اتفاق دو سر سود بود زیرا سرمربی تیم ملی فضای قطر را هم دید.

وی تصریح کرد: مجمع امروز در 8، 9 سال اخیر جزء بهترین ها بود. بندهای مهمی مثل ساختمان استقلال و پرسپولیس، ارزش افزوده و شناسه مالیاتی مورد برررسی قرار گرفتند. هنوز نتوانستیم شناسه مالیاتی بگیریم. بحث پول شویی هم بود. این مساله در همه فدراسیون ها وجود دارد. از ما خواسته شد تا یک نفر را مستقل برای بررسی بحث پول شویی به کار بگیریم.

وی درباره مشکلات مالی و مالیاتی فدراسیون گفت: هیچ وقت نشده که فدراسیون فوتبال، مالیات تکلیفی اش را ندهد. ما روی یک بند خاص مشکل داریم. باشگاه ها همه زیان ده هستند، ما و سازمان لیگ هم سود نمی دهیم، در حال حاضر تراز را مثبت کرده ایم.

تاج در پایان خاطر نشان کرد: بهترین اتفاق سال 95 کسب مقام سومی جهان توسط تیم ملی فوتسال ایران بود. بدترین اتفاق هم با گزارش مالیاتی که برای ما آوردند و 6 میلیارد خواستند، رقم خورد.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار