صوفی زاده: نگاه فدراسیون به فوتبال بانوان عادلانه است

نایب رئیس امور بانوان فدراسیون فوتبال گفت: فدارسیون فوتبال نگاه عادلانه ای به بانوان دارد و شرایط تمرینی تیم ملی بانوان و آقایان برابر است.

صوفی زاده: نگاه فدراسیون به فوتبال بانوان عادلانه استبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان لیلا صوفی‌زاده درباره انتخاب خود به عنوان نایب رئیس امور بانوان فدراسیون فوتبال در مجمع سالیانه این فدراسیون اظهار داشت: باید از اعتماد اعضای مجمع برای سپردن این مسئولیت به من تشکر کنم. حفظ ارزش‌های اسلامی و اخلاقی از اولویت‌های ماست تا در مسابقات سربلند باشیم. همچنین باید از دولت تدبیر و امید، وزیر ورزش و معاون وزارت ورزش تشکر می‌کنم که در حمایت از مدیران زن عنایت داشتند.  
 
وی در خصوص مشکلات بانوان و اقداماتی که انجام شده، خاطرنشان کرد: توسعه زیرساخت‌ها برنامه بلند مدت است. فدراسیون تلاش کرده بانوان هم مانند آقایان شرایط تمرینی داشته باشند. این تعادل دیده شده و نگاه عادلانه وجود داشته است. امیدوارم در آینده فضای اختصاصی برای بانوان داشته باشیم.
 
نائب‌رئیس بانوان فدراسیون فوتبال درباره اینکه اردوی بانوان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا دیر آغاز شده، یادآور شد: تیم ملی بزرگسالان آخرین مرحله اردوی خود را از امروز در بندرعباس آغاز می‌کنند که ما برایشان آرزوی موفقیت داریم. فوتسال ما در آسیا حرف اول را می‌زند و بانوان نشان دادند با حجاب در تمام عرصه‌ها منعی برای فعالیت ندارند. 

ما در فوتبال راه طولانی پیش رو داریم. باید حمایت‌ها را بیشتر کرده و برنامه‌ریزی منظم برای اردوها برگزار شود تا شاهد درخشش ملی‌پوشان در آینده باشیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار