بندرعباس؛

اجرای 25 برنامه فرهنگی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان

از ابتدای سال تاکنون 25 برنامه از سوی اتحادیه انجمن های اسلامی برای دانش آموزان هرمزگان اجرا شده است.

اجرای 25 برنامه فرهنگی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،انصاری مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان هرمزگان گفت : دیدار اعضای انجمن و جمعی از دانش آموزان با رهبر معظم انقلاب اسلامی، برگزاری نشست در قرارگاه ملی، مراسم اعتکاف، مسابقات شعر و داستان یک دقیقه ای مدافعان حرم، اجرای طرح ملی دادرس در شهرستان های بندرعباس و رودان از مهمترین این برنامه ها است.

وی برگزاری دوره های هادیان در 2 شاخه خاص و عمومی با هدف رشد علمی و تعالی دانش آموزان، برگزاری نمایشگاه های مدارس انقلاب، و تور انقلاب را از دیگر برنامه ها برشمرد.

مسئول اتحادیه انمجن های اسلامی دانش آموزان استان هرمزگان افزود : آثار 22 دانش آموز در زمینه قلم زنی برای شرکت در جشنواره های کشوری مدرسه انقلاب و نشریه مداد کمرنگ ارسال شده و نتایج آن سال آینده پس از داوری اعلام می شود.

انصاری گفت : در آستانه سال جدید به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) طرح مادران آسمانی 28 اسفند برگزار می شود.

وی افزود : در این طرح از مادران شهید دانش آموز به نیابت از این شهدا تجلیل خواهد شد.

مسئول اتحادیه انمجن های اسلامی دانش آموزان استان هرمزگان هدف این انجمن را تربیت دانش آموزان با روحیه انقلابی و نخبه پروری عنوان کرد.

انصاری گفت : راه اندازی نمایندگی این اتحادیه در شهرستان های قشم، حاجی آباد و بندرلنگه و ارتقاء آن در شهرستان های میناب و رودان از برنامه های سال 96 است.  
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.