اجرای طرح مادران آسمانی در منطقه 4

رئیس اداره فرهنگی منطقه 4 از اجرای طرح مادران آسمانی همزمان با آغاز ولادت حضرت زهرا (س) در منطقه خبر داد.

مرتضی اکبری نظری، در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) و روز مادر اداره فرهنگی منطقه برنامه‌های ویژه ای را در دستور کار خود قرار داده است که طرح مادران آسمانی یکی از مهم‌ترین آنهاست.

وی در ادامه با اشاره به این مطلب که در این طرح از 350 مادر شهید تقدیر می‌شود، افزود: هویت بخشی سیمای بصری با محوریت حضرت زهرا (س)، ارسال پیامک، برپایی کارگاه آموزشی زندگی به سبک فاطمی ویژه جوانان از جمله ویژه برنامه‌های در نظر گرفته شده در این روز است.

نظری، همچنین از اجرای طرح ختم قرآن به عنوان یک قرار معنوی مخصوص کارمندان منطقه سخن گفت و تصریح کرد: برگزاری جشن شکوفه‌های فاطمی ویژه کودکان و نوجوانان و همچنین بازدید از مادران شهید و اهدای هدایایی به آنان از دیگر فعالیت‌های این اداره در این روز است.

رئیس اداره فرهنگی منطقه 4 در ادامه از برگزاری جشن مساجد منتخب منطقه با عنوان طلوع فاطمی خبر داد و خاطرنشان کرد: به منظور ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و الگوبرداری از بانوی دو عالم حضرت زهرا (س) نمایشگاه عفاف و حجاب در منطقه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: مادر ، اسمانی ، ولادت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بسیجی
۱۲:۵۰ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
خدمت دوستان شهرداری بفرمایید که این طرح ایده و اجرایش متعلق به بسیجیان مسجدالاقصی تهرانپارس میباشد واصلا محدود به منطقه 4 نیست و منطقه 8 را هم در برمیگیرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۱ ۳۱ فروردين ۱۳۹۳
بسمه تعالی
این طرحی که مسئول فرهنگی شهرداری منطقه 4 تازه امسال به فکر اجرای آن اقتاده اند، بچه های بسیج مسجدالاقصی تهرانپارس امسال پنجمین سال متوالی می باشد که این طرح را اجرا می کنند و ایده این طرح از آنها گرفته شده است.
آخرین اخبار