شیراز؛

ثبتنام 18 هزار خانوار فرهنگی برای اسکان نوروزی در فارس

دبیر ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش فارس از ثبتنام 18 هزار خانوار فرهنگی برای اسکان نوروزی در استان خبر داد.

ثبتنام 18 هزار خانوار فرهنگی برای اسکان نوروزی در فارسبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ خدابخش شهبازی دبیر ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش فارس گفت: با پایان یافتن مهلت رزرو اینترنتی کلاس‌های درس، ۱۷ هزار و ۹۱۴ خانوار فرهنگی برای اسکان نوروزی در استان فارس ثبت‌نام کردند.

شهبازی با بیان اینکه 100 درصد ظرفیت رزرو اینترنتی کلاس‌های درس فارس تکمیل شده است، افزود: با وجود اینکه آغاز رسمی شروع به کار ستاد اسکان از روز پنجشنبه 26 اسفندماه است اما ستاد اسکان استان فارس از  چهارشنبه شب نیز آمادگی پذیرش مهمانان نوروزی را دارد.

وی با بیان اینکه برای اسکان نوروزی فرهنگیان در این استان 18 هزار و 200 کلاس درس در قالب 1960 مدرسه تجهیز شده است، ادامه داد: علاوه بر کلاس‌های درس، تمام خانه معلم‌های استان فارس، 36 سالن ورزشی، 3 خوابگاه دانشگاه فرهنگیان، 3 خوابگاه دانش‌آموزی و 2 خوابگاه ورزشی نیز برای اسکان آماده‌سازی شده است.

شهبازی بیان کرد: در شهر شیراز 5 هزار و 150 کلاس درس در قالب 570 مدرسه، 5 خانه معلم با ظرفیت 120 اتاق، 5 خوابگاه دانش‌آموزی با ظرفیت 400 تخت، 3 خوابگاه دانشجویی با ظرفیت 600 تخت آماده پذیرش فرهنگیان در ایام نوروز 96 هستند.

دبیر ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش استان فارس با بیان اینکه در مجموع در استان فارس 68 پایگاه پذیرش فرهنگیان در استان فارس استقرار می‌یابد، تصریح کرد: از این 68 پایگاه، پنج پایگاه در شهر شیراز مستقر می‌شود که یکی از آنها ویژه پذیرش خانواده شهدا و ایثارگران است.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.