شیراز؛

استقرار 190 ایستگاه نوروزی پلیس در فارس

فرمانده نیروی انتظامی فارس گفت: در ایام تعطیلات نوروز، 190 ایستگاه نوروزی در استان برای پاسخگویی به نیاز مسافران برپا خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار احمد علی گودرزی فرمانده نیروی انتظامی فارس، در خصوص اقدامات پلیس فارس در ایام نوروز، بیان كرد: اجرای طرح ترافیکی ویژه نوروز 96 در همه معابر برون شهری استان از 25 اسفند آغاز و تا 15 فروردین ادامه خواهد داشت.


وی افزود: بیش از 15 هزار نیرو اعم از نیروی انتظامی و سایر دستگاه های دولتی در استان وظیفه خدمات رسانی  به مسافران نوروزی را برعهده خواهند داشت و در این راستا 190 ایستگاه نوروزی توسط پلیس برای پاسخگویی به نیاز مسافران برپا خواهد شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس تصریح کرد: در این ایام بیش از 700 گشت خودرویی، 400 گشت موتورسوار و 300 گشت پیاده برای پیشگیری و پوشش دادن خیابان ها و محلات به منظور جلوگیری از وقوع جرایم به خصوص سرقت راه اندازی شده است.

سردار گودرزی در خصوص اقدامات فرهنگی و آموزشی پلیس افزود: در این رابطه معاونت اجتماعی استان اقدام به تهیه 700 هزار بروشور هشدارهای پلیسی، تهیه و چاپ 1 هزار و 500 جلد كتابچه اصول شهروندی، پخش تیزرهای آموزشی و هشداری پلیسی و تهیه 170 هزار نقشه استان به همراه هشدارهای پلیسی برای میهمانان نوروزی كرده است.
 
وی استفاده از بالگرد در خصوص برقراری گشت هوایی، اعزام و فعال كردن گشت های محسوس و نامحسوس پلیس راهور و پلیس راه، پاسخ گویی شبانه روزی کلانتری ها و پاسگاه ها به درخواست ها و شکایات مردمی، هماهنگی های لازم با دستگاه های اثر بخش در ترافیك، استفاده از ظرفیت پلیس افتخاری و همیاران پلیس، تقویت نگهبان محلات بمنظور افزایش ضریب امنیتی و بخصوص پیشگیری از وقوع سرقت در ایام تعطیلات نوروز، ارائه خدمات مشاوره و مددكاری در بوستان ها، تفرجگاه ها و مكان های اسكان مسافران نوروزی را از جمله اقدامات دیگر پلیس استان در ایام نوروز عنوان كرد.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار