واکنش رئیس کمیته انضباطی به اتفاقات دیدار خونه‌به‌خونه - نساجی

رئیس کمیته انضباطی تاکید دارد که به دقت اتفاقات دیدار خونه به خونه بابل و نساجی مازندران را بررسی و رای نهایی را صادر می‌کنیم.

حسن زاده: در اولین فرصت تصمیمات لازم را می‌گیریمبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اسماعیل حسن زاده، رئیس کمیته انضباطی درباره اتفاقات دیدار خونه به خونه بابل و نساجی مازندران که باعث شد بازی نیمه تمام بماند، گفت: منتظر گزارش این دیدار هستیم. خوشبختانه ناظر کمیته انضباطی در این بازی حضور داشت و از لحظه به لحظه اتفاقات، مطلع هستیم.

وی ادامه داد: اگر چه اصل موضوع مایه تاسف است و دو تیم از یک استان حاشیه‌های انضباطی ایجاد کرده اند، اما اینکه مقامات مسئول، مخصوصا مقامات قضایی شهر بابل به موقع با اتخاذ تصمیمات شایسته، دخالت کرده و آرامش در محل ورزشگاه برقرار کردند و آسیب جدی و خطرات جانی جبران ناپذیر پیش نیامد، جای تشکر و قدردانی دارد.

رئیس کمیته انضباطی در پایان گفت: منتظریم تا گزارش کامل از سوی مقامات رسمی مسابقه به دست ما برسد و قطعا موضوع را به دقت بررسی و در اولین فرصت تصمیمات لازم را می‌گیریم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۳:۱۴ ۲۴ اسفند ۱۳۹۵
خواهشا حکم صفت وسخت بدین تا برای صدمین بار تکرارنشه .

با جریمه ومحروم از تماشاگردرست نمیشه کسرامتیازبدین اگه فوتبال آرامش نگرفت .قطعی هم رای بدین اعتراض نکنن. درست نیست دوتیم یک استان بیفتن جان همدیگر برای یک سه امتیاز .

میخواهیم نباشه اون قهرمانیکه با فحش وکتک کاری وزدن داور و بی شرمی و بی حیائی بدست میاد .

بچه کوچک نبرید استادیوم های .ظرفیت ندارن این الگوهای به اصطلاح نمونه برای نوجوانان.


فقط با هزار رنگ وآرایش میان برای جلب توجه .واقعا متاسفیم برای این فوتبال ناپاک
آخرین اخبار