عبدالهى:

برخی اعضاى بی خاصیت هيئت مديره سرجایشان بنشینند و دخالت نکنند

سرپرست تيم فوتبال استقلال گفت: با توجه به شرايطى حاکم در باشگاه، بود و نبود برخى اعضا در استقلال فرقى نمى كند.

برخی اعضاى بی خاصیت هيئت مديره سرجایشان بنشینند و دخالت نکنندنصراله عبدالهى در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره درگيرى هاى اخير هيئت مديره و كادر فنى استقلال اظهار داشت: در ابتدا بايد بگويم كادر فنى و بازيكنان به اعضاى هيئت مديره كارى نداشتند اما هيئت مديره با صحبت و مصاحبه هايى كه انجام دادند باعث شدند بازیکنان ناراحت شوند.

وى ادامه داد: به نظر من تمام اختلافات از هيئت مديره آغاز شد و آنها با دخالت هايى كه داشتند باعث بوجود آمدن اين حواشى شدند. 

عبدالهى افزود: وقتى كه هيئت مديره نمى تواند كارى براى رفاه و تامين مالى اعضاى تيم انجام دهد پس بهتر است با حرف هايشان آرامش تيم را نيز بر هم نزنند، باز هم مى گويم اكثر بازيكنان، اعضاى هيئت مديره را نمى شناختند اما آنها با مصاحبه و دخالت هاى بى مورد باعث بوجود آمدن اختلافات شدند. 

وى ادامه داد: به نظرم وقتى هيئت مديره حركت مثبتى انجام نمى دهد پس بهتر است سرجايشان بنشينند و با دخالت هاى خود آرامش را بر هم نزنند.

سرپرست آبی پوشان بيان كرد: معتقدم يك هيئت مديره خوب بايد شامل ٢ يا ٣ نَفَر فوتبالى، اقتصادى و غيره باشد. از طرفى اعضا باید بتوانند از لحاظ مالى تيم را تامين كنند و يا برخى اعضا با نفوذى كه دارند بحث هاى مالياتى و ديگر موارد را حل كنند اما در حال حاضر در هيئت مديره ما برخى افراد جدا از اينكه كار مفيدى براى تيم انجام نمى دهند بلكه با مصاحبه هايشان فقط آرامش را بر هم مى زنند.

وی تصریح کرد: در مقطع فعلى ما بايد پيگير رفع مشكلات باشيم، اعضاى هيئت مديره تيم بايد پيگير مسائل مالى، پيگير رفع مشكل سربازى و تامين منابع مالى بازيكنان باشند اما برخى از اين اعضاء حاضر نيستند به خاطر تامين مالی، يك تعهد خشك و خالى بدهند پس اعضايى كه در مواقع ضرورى به فكر تيم نيستند به چه دردى خواهند خورد. با شرايطى كه بوجود آوردند، بود و نبود برخى اعضا در استقلال فرقى نمى كند. به طور مثال بودجه باشگاه بيست و چند ميليارد است اما در زمان ضرورى ما بعضى مواقع محتاج ١٠ ميليون تومان پول مى شويم البته اين مشكلات حل شدنى است و از طرفى نيز ما با ١ ميليارد مى توانستيم مشكلاتمان را حل كنيم اما اين پول مثل آب خوردن از دست رفت.

سرپرست تيم فوتبال استقلال گفت: استقلال دشمنان زيادى دارد كه تنها به فكر حاشيه درست كردن هستند، از طرفى اگر تيم در رقابت هاى پيش رو نتيجه نمى گرفت چه فردى پاسخگوى إحساسات هواداران بود و يا زحمت اين كادر فنى چه مى شد؟ در مجموع خدا را به خاطر این نتایج شکر می کنم و كادر فنى مزد زحمات خود را دريافت و هواداران نيز خوشحال شدند و توانستيم عيدى خوبى را به آنها اهدا كنيم.

عبدالهى در ادامه افزود: از تمامى بازيكنان بزرگ و جوان تيم كه با تمام بد قولى ها و بى پولى ها در ميادين حاضر شدند و توانستند اين نتايج را كسب كنند تشكر مى كنم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۴:۰۵ ۲۴ اسفند ۱۳۹۵
یا خدا این از کجا پیداش ش .هرکی هرچی میخواد میگه .توهین اعتصاب .فحاشی .ما گفتیم این آقا لوطیه .ولی انگاری .... تشریف دارن .بسم الله ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۱ ۲۴ اسفند ۱۳۹۵
بازنده ها ساکت
آخرین اخبار