جلسه بى نتيجه مديران استقلال/بحران مالی به قوت خود باقی ماند

اين طور كه به نظر مى رسد اعضاى هيئت مديره استقلال در نشست امروز درباره برطرف كردن مشكلات مالى ناكام ماندند.

جلسه بى نتيجه مديران استقلال و برطرف نشدن مشكلات مالىبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال آخرین نشست خود در سال 95 را در محل این باشگاه برگزار کردند. این جلسه با حضور 4 عضو هیئت مدیره به همراه دبیر اين هيئت برگزار شد.

در نشست امروز ميان اعضاى هيئت مديره ،شیرازی به عنوان نماینده حامى مالى نيز حضور داشت كه در نهايت صحبت هاى اعضا با اين نماينده سرانجامى نداشته و اين طور كه به نظر مى رسد اين حامى مالى طبق بند قرارداد نبايد در اين مقطع زمانى پولى را پرداخت كند.

از طرفى طبق پیشنهاد ارائه شده از سوى افتخارى قرار بر اين بود تا استقلالى ها از ديگر حامى مالى خود وامى را دريافت تا به اين ترتيب مطالبات بازيكنان پرداخت شود اما با توجه به اين موضوع اعضای هیئت مدیره امضای این مصوبه را نپذیرفتند.

همین مساله موجب شد تا مدیرعامل استقلال به هدف خود نرسد و بحث بحران مالی نیز به قوت خود باقی بماند. 

اين طور كه به نظر مى رسد اعضاى هيئت مدیره استقلال نگران هستند تا چنین مصوبه را امضا کنند و باشگاه وامی 3 میلیاردی بگیرد و پس از کنار رفتن شان از هيئت مدیره استقلال پرداخت اقساط این وام به گردنشان بیفتد. 

با اين تفاسير مى توان گفت نشست امروز بى نتيجه مانده و مديران استقلال نتوانستند به فكر راه حلى براى رفع مشكلات مالى باشند و بايد منتظر ماند و ديد در نهايت مديران استقلال از چه راهى در نظر دارند مسائل مالى را برطرف كنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار