ساری،

تعزیر متخلفان نوروزی در مازندران

هزار و 267 واحد متخلف در طرح نظارتی ویژه نوروز به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

مهدی عباسی مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  با اشاره به اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز 96 با همکاری سایر دستگاه‌ ها در استان گفت: این طرح بر اساس سیاست‌های سازمان تعزیرات حکومتی و در راستای حمایت از حقوق مصرف ‌کنندگان با شروع خریدهای نوروزی شهروندان و لزوم پیشگیری از بروز هر گونه تخلف احتمالی توسط عوامل سودجو و فرصت طلب در استان اجرا می‌ شود.

وی با بیان اینکه هزار و 267 واحد متخلف در طرح نظارتی ویژه نوروز تاکنون به تعزیرات حکومتی معرفی شدند، افزود: متخلفان به مبلغ 4 میلیارد و 452 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.

عباسی گفت: طرح نظارتی ویژه نوروز تعزیرات حکومتی مانند سال های گذشته با همکاری و هماهنگی سازمان‌ های صنعت، معدن و تجارت، دانشگاه علوم پزشکی، اتاق اصناف و سایردستگاه‌ های مرتبط صورت می‌ گیرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران افزود: تمهیدات لازم برای برگزاری این طرح با تشکیل گشت ‌های مشترک سیار به منظور بازرسی از واحدهای صنفی سراسر مازندران در دستور کار قرار گرفت و اکنون 11 اکیپ سیار در استان در حال رصد بازار و مراکز خرید و پر تردد هستند.

عباسی گفت: این طرح نظارتی که از یکم اسفند آغاز و تا پایان تعطیلات نوروز ادامه دارد، شامل نظارت ویژه بر اصناف و برخورد فوری با هرگونه تخلف صنفی از جمله گران فروشی، کم فروشی، درج نکردن قیمت می ‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران افزود: با تدابیر اتخاذ شده برای رفاه حال مسافران نوروزی، امسال کشیک های ویژه نوروزی در بعد ازظهر روزهای کاری و صبح روزهای تعطیل در تعزیرات حکومتی مستقر و روسای شعب ویژه به پرونده‌ های صنفی خارج از نوبت رسیدگی خواهند کرد.

عباسی گفت: شهروندان می توانند شکایت خود را به سامانه 135 تعزیرات حکومتی و 124 صنعت، معدن و تجارت اعلام کنند تا پیگیری و رسیدگی شود.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.