16 هزار فقره پرونده روی میز تعزیرات حکومتی

تعزیرات حکومتی مازندران تاکنون به 16 هزار فقره پرونده رسیدگی کردند.

مهدی عباسی مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: 16 هزار فقره پرونده 10 ماه امسال در تعزیرات حکومتی استان رسیدگی شد.

وی با بیان اینکه فلسفه ذاتی تعزیرات حکومتی رسیدگی فوری به پرونده است و زمان رسیدگی به پرونده به 15 روز رسیده است، افزود: بر این اساس از ابتدای امسال تاکنون 16 هزار و 28 فقره پرونده تخلف صنوف به تعزیرات حکومتی ارسال شد که از این تعداد 16 هزار و 101 فقره آن رسیدگی و مختومه شد.

عباسی گفت: متخلفان این پرونده ها به مبلغ 59 میلیارد و 847 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران افزود: در این مدت عدم درج قیمت با 5 هزار و 975 فقره ، گرانفروشی با 3 هزار و 743 فقره ، عدم ارائه فاکتور خرید هزار و 850 فقره ،عدم صدور هزار و 297 فقره ، کم فروشی با 570 فقره ، تقلب 335 فقره ، تداخل صنفی 290 فقره، عرضه خارج از شبکه 94 فقره بیشترین پرونده ها بوده و دیگر تخلفات در مراتب بعدی قرار دارد.

عباسی گفت: تعزیرات حکومتی سه وظیفه اساسی دارد که وظیفه سالم سازی محیط کسب و کار، بهبود فضای اشتغال، نظارت و کنترل دقیق و مستمر بر قیمت گذاری ‌ها و سرعت بخشیدن در رسیدگی به پرونده‌ ها و برخورد قاطعانه با متخلفان است.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار