جبارى:وزارت ورزش و جوانان به درگیرى هاى استقلال ورود کند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت:معتقدم وزارت ورزش و جوانان باید به درگیرى هاى اخیر هیئت مدیره و کادر فنى ورود و مسائل پیش آمده را بر طرف کند.

جبارى:وزارت ورزش و جوانان به درگیرى هاى استقلال ورود کندعلى جبارى در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛درباره درگیرى و اتفاقات اخیر باشگاه استقلال گفت:در ابتدا باید بگویم درگیرى هایى که میان کادر فنى و هیئت مدیره رخ داده اصلا کار درستى نیست و به صلاح تیم استقلال نخواهند بود چرا که در حال حاضر تیم در شرایط رو به جلو قرار دارد و نباید با حواشى مواجه شود. 

وى ادامه داد:معتقدم در این مقطع زمانى باید وزارت ورزش و جوانان ورود کند و مشکلات را برطرف و به نوعى با اعضاى هیئت مدیره صحبتى داشته باشد تا مسائل پیش آمده را حل و فصل نماید. 

جبارى افزود:در مجموع این وزارت ورزش و جوانان است که هیئت مدیره را تعیین مى کند به این ترتیب باید صحبت هایى از سوى این وزارتخانه با هیئت مدیره صورت بگیرد تا مشکلات حل شود. 

وى درباره صحبت هاى منصوریان و اینکه آیا درست است سرمربى استقلال بر علیه مدیران حرف مى زند بیان کرد:به نظر من اصلا نباید این کار صورت بگیرد و همیشه باید حرمت‌ها حفظ شود و در این زمینه جوانان باید بیشتر حرمت‌ها را نگه دارند. 

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت:فکر مى کنم درگیرى هاى اخیر بین کادر فنى و هیئت مدیره به مشکلات مالى برگردد. با این وجود بهتر است ٤ بزرگتر به این مساله ورود و شخص وزیر ورزش و جوانان با نماینده این وزارتخانه نیز ورود و بِه بررسى مشکلات بپردازند تا این مسائل رفع شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار