کرمان؛

کمک 20 میلیارد ریالی کرمانی ها در جشن نیکوکاری

مردم خیر و نیکوکار استان کرمان تا کنون بیش از 20 میلیارد ریال در جشن نیکوکاری به نیازمندان کمک کرده اند و این کمک ها و تعهدات انجام شده همچنان ادامه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛حمید کریمیان زاده، سرپرست معاونت توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان کرمان، گفت: جشن نیکوکاری مشق مهربانی، هدیه شادی و نزدیکی قلب‌های همه ملت ایران اسلامی است و با بذل محبت خیران و مردم نیکوکار و به برکت دست‌های پر سخاوت توانگران در سال جدید هیچ پدر و مادر مستمندی شرمنده کودکان خود نمی‌شود.

وی با بیان اینکه بر اساس آمار اولیه مردم استان کرمان تاکنون بیش از 20 میلیارد ریال در جشن نیکوکاری به نیازمندان کمک کرده اند که با گرفته این مبلغ افزایش خواهد داشت، افزود: این میزان کمک های جمع آوری شده در جشن نیکوکاری امسال نسبت به مدت مشابهه سال قبل 50 درصد رشد داشته است.

سرپرست معاونت توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان درخصوص توزیع هدایای جمع آوری شده در سطح استان خاطر نشان کرد: تمامی کمک های جمع آوری شده در پایگاه های مدارس و آموزش و پرورش پس از ثبت و ضبط تحویل مدارس شده و در همان مدارس بین دانش آموزان نیازمندان توزیع خواهد شد.

وی تصریح کرد : کمک های جمع آوری شده از پایگاه های سطح شهر و میعادگاه های نماز جمعه نیز در اولین فرصت قبل از سال نو بین خانواده های نیازمند توزیع خواهد شد.

کریمیان زاده ضمن تشکر از تمامی کسانی که در برپایی جشن نیکوکاری با کمیته امداد همکاری داشتند، یادآورشد : دربرپایی جشن نیکوکاری امسال صدا و سیما، اداره آموزش و پرورش، اتاق اصناف، شهرداری ، بسیج و مساجد در سراسر استان با کمیته امداد همکاری داشتند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار