کرمان؛

پویش به رفت برنامه نوروزی هلال احمر کرمان

بیش از چهار هزار راننده پویش نه به تصادفات را امضا کرده اند و در کنار آن در این ایام پویش به رفت را سازمان جوانان به مجموعه هلال احمر اضافه کرده است.

پویش به رفت برنامه نوروزی هلال احمر کرمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی گنج کریمی با بیان اینکه در ایام نوروز، هر روز پنج نفر از اعضای تیم های واکنش سریع در استان کرمان فعال خواهند بود گفت: در گام های بعدی به شرط تامین اعتبار، حضور تیم های واکنش سریع به شعب شهرستان ها نیز تسری پیدا خواهد کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: 26 پست ثابت، هفت پست سیار، 9 خیمه نما و 20 فضای کودک به منظور پوشش ایام نوروز در استان کرمان پیش بینی شده است.

وی با اشاره به مذاکره با مسئولان ارشد سازمان جوانان جمعیت هلال احمر افزود: بنا شد چهار پست ثابت در شهرستان های این استان نیز به آمار اضافه شود.

گنج کریمی با اشاره به حمایت های استاندار اظهارکرد: برای اجرای طرح ملی خادم حمایت جدی می خواهیم و این طرح نقطه امیدی برای مجموعه هلال احمر است زیرا جامعه ایران را به جامعه ایمن و آماده در حوادث تبدیل می کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: در طرح خادم جمعیت هدف 150 هزار نفری را برای روسای شعب تعریف کردیم و باید به منظور ارائه آموزش 12 مرحله ای به در منازل مردم مراجعه کنیم.

وی ادامه داد: در این طرح برای یکهزار و 700 تسهیل گر کارت صادر کردیم و تاکنون مراجعه حضوری به 50 هزار منزل مسکونی انجام شده است.
.
مدرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان عنوان کرد: مجلس شورای اسلامی از جمعیت هلال احمر حمایت تمام قد داشته و بودجه و اعتباری که از جمعیت هلال احمر گرفته شده بود را به این نهاد برگشت داده است.

وی افزود: جمعیت هلال احمر استان کرمان در مبحث استخدام مشکلات و تنگناهایی دارد و نیروهای داوطلب جمعیت هلال احمر جذب کارخانه ها و معادن می شوند.

گنج کریمی با اشاره به اصول هفتگانه جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: عید امسال با فضای انتخابات همراه است و جمعیت هلال احمر اصول بی طرفی و بی غرضی را انتخابات رعایت خواهد کرد.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار