آبادان؛

پخش 50عنوان برنامه ایام نوروز در صدا، سیما و خبر تولید از آنتن مرکز آبادان

بیش از 50 عنوان برنامه ایام نوروز در صدا، سیما و خبر تولید و یا بصورت تامینی از آنتن مرکز آبادان پخش می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛دبیقی مدیر کل صدا و سیمای مرکز آبادان در نشست خبری با رسانه  هاگفت: در ایام نوروزسریال های طنز، فیلم سینمایی ، گزارش ها و برنامه های تولیدی و زنده در دو بخش عربی و فارسی پخش می شوند.

داریوش دبیقی افزود: رادیو بهاران  که ویژه اطلاع رسانی گردشگران، راهیان نور و مردم منطقه ،بر روی موج اف ام ردیف 93 و یک مگاهرتز قابل دریافت است،از اواسط اسفند بر روی یکی از فرستنده های پرقدرت این مرکز قرار گرفت .

وی، برنامه سازی در زمینه راهیان نور، معرفی یادمان  های دفاع مقدس، جاذبه های گردشگری، ظرفیتهای صنعتی و گردشگری ، اطلاع رسانی پیگیری مطالبات مردمی را از محورهای اساسی تولید، پخش و ارتباطهای زنده در ایام نوروز خواند و گفت: بطور میانگین روزانه 20 ارتباط زنده با شبکه های سراسری و سایر مراکز استانی از مناطق عملیاتی مختلف در آبادان و خرمشهر برقرار خواهیم کرد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز آبادان با اشاره به سرمشق قرار دادن فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی در تولید برنامه های دفاع مقدس با توجه به فرمایشات اخیر ایشان تاکید کرد: از سیم خاردار نفس تا سیم خاردار دشمن نخستین گزارشی است که در این راستا در دست تهیه و تولید قرار دارد.

دبیقی گلبانگ نوروزی، بوی عید و نخل و نوروز را در حوزه صدا ،  نوروز اروند ویژه تحویل سال، بهارانه، خونه آفتابی و مضیف المحبه در حوزه سیما و مستندهای فاخر را تنها گوشه ای از تلاشهای همکاران این مرکز خواند که در ایام نوروز پخش خواهد شد.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.