آبادان؛

اعتماد به جوانان زمینه ساز بهره مندی بهنیه از توانمندی آنان

اعتماد به جوانان زمینه ساز بهره مندی بهینه از توانمندیها و پتانسیل های آنان در عرصه های مختلف است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛رئوفی معاون سیاسی- و اجتماعی فرمانداری آبادان در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان گفت: تجربه ای که کشور ما در رابطه با استفاده از نیروی جوان دارد تجربه ای بزرگ و ارزشمند است.

مسعود رئوفی افزود: پیروزی انقلاب ما با حضور جوانان در عرصه های مختلف شکل گرفت ضمن آنکه در زمان جنگ تحمیلی نیز حضور پرشو و کم نظیر جوانان در جبهه های حق علیه باطل بود که سبب میخکوب شدن دشمن شد.

وی گفت: اگر این قدرت بزرگ را به جهت استفاده بهینه از توانمندیها و پتانسیل شان به درستی ساماندهی نکنیم، ضربه شدیدی می خوریم.

رئوفی  تصریح کرد: بایستی به جوانان اعتماد کنیم و آنان را ارج نهیم و با تفیض برخی اختیارات به آنان، و آموزش صحیح آنان از توانشان حداکثر بهره را ببریم تا در ادامه خدمت، مسئولیت ها را بر عهده بگیرند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری آبادان افزود: ایجاد انگیزه، شور و نشاط در میان جوانان و بهره گیری از پتانسل آنان در سیستم اداری بایستی صورت گیرد.

رئوفی اظهار کرد: جوانان جامعه امروز ما، فرزندان ما هستند که بایستی به آنها اعتماد کنیم چرا که نظام بر روی ارزشهای آنان حساب باز کرده و همه بایستی در خدمت نیروی مولد جوانمان باشیم.

وی تصریح کرد: همه ما در جهت ساماندهی جوانان و برنامه ریزی برای بکارگیری آنان وظیفه داریم.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.