گفتگوهایی از جنس نوروز؛

خالقی فر: میزبان موز نداشته باشد،برمی گردم/13 بدر از غروب جمعه بدتر است

بسکتبالیست عضو تیم شهرداری کاشان در گپ نوروزی خود از جذابیت های عید گفت.

خالقی فر: میزبان موز نداشته باشد،برمی گردم/13 بدر از غروب جمعه بدتر استبه گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ؛محمد خالقی فر بازیکن تیم بسکتبال شهرداری کاشان که هم بسکتبالیست است هم دانشجوی ارشد عمران در گفتگوی عیدانه با شوخی های جذابش از خاطراتش گفت که در متن زیر می خوانید.

سال 95 چگونه گذشت؟

سال 95 سالی معمولی برای ایرانیان بود و اتفاق خاصی در این سال به جز حادثه پلاسکو که بسیار تلخ بود نیفتاد.امیدوارم که در سال 96 اتفاق های خوبی را شاهد باشیم و تمام رشته های ورزشی مخصوصا بسکتبال رشد کند.همچنین اسپانسرهای زیادی وارد بسکتبال شوند و به این رشته ورزشی جذاب کمک کنند تا بسکتبال نشان دهد که می تواند بهترین ورزش باشد.


خرید های عید را انجام داده ای؟

با توجه به این اینکه تیم شهرداری کاشان مطالبات ما را به طور کامل پرداخت نکرده است نمی توان خرید عید انجام داد و با این وضعیت باید به جای شادی کردن عزاداری گرفت (با خنده) اما از آنجایی که تمام لباسهای من مارک است، با این اوضاع نمی توان خرید خاصی را انجام دهم.

عید نوروز را چگونه می بینی و کجا می روی؟

عید نوروز فوق العاده است و هم چیز جدید و نو می شود اما چون ما توان خریدن لباس را نداریم احساس کهنگی می کنیم(با خنده).دید و بازدیدها که دیگر جای خودش را دارد.مخصوصا اینکه میوه موز را از دیگر میوه ها جدا کنی.البته باید بگم که وقتی به مهمانی می روم و در آنجا موز نباشد سریع عید را تبریک می گم و آن خانه را ترک می کنم.

واقعا؟یعنی اینقدر به این میوه علاقه دارید؟

بله واقعا.موز تنها میوه ای است که برای خوردنش همیشه آماده ام.از بین آجیل ها هم پسته را می پسندم.بادام هندی هم بد نیست اما چون چربی اش زیاد است برای ما ورزشکاران مناسب نیست.

اولین عیدی را به چه کسی می دهی؟

اولین عیدی را به خواهرزاده ام کوروش می دهم.البته چون کوچک است،عیدی دادن در قالب پول برایش جذاب نیست پس ترجیحا برایش اسباب بازی میخرم. 

 عید مسافرت می روی؟

نه متاسفانه.لباس هم نمی توانم بخرم حالا به مسافرت بروم؟(با خنده) مجبور هستم در تهران بمانم و از موزه های تهران که رایگان است دیدن کنم.البته هفته دوم عید در کاشان تمریناتمان آغاز می شود و باید یک مژده بدهم،اینکه ما هم جز آثار دیدنی در کاشان هستیم زیرا با این وضعیت مالی تیم شهرداری کاشان، تقریبا موفق عمل کردیم.

برای سیزده بدر چه برنامه ای داری؟

13 بدر هیچ وقت بیرون نمی روم زیرا که این روز از غروب جمعه بدتر است و فردای این روز دوباره تمرینات و کار تلاش شروع می شود.پس ترجیح می دهم در خانه بمانم.

در کدام تیم های لیگ فعالیت داشتی؟

 در تیم های مهرام،پتروشیمی بندرامام،شهرداری گرگان،بانک سامان،ثامن مشهد و در حال حاضر هم در تیم شهرداری کاشان هستم.از بین این تیم ها از مهرام و پتروشیمی بندرامام راضی بودم.

چرا؟به خاطر وضعیت مالیشان؟

قطعا همین طور است.ما بازیکنان منبع درآمدمان از راه بسکتبال است پس باشگاه ها باید به موقع مطالبات ما را پرداخت کنند.خوشبخانه مهرام و پتروشیمی بندرامام همیشه خوش حساب بودند.

بهترین آرزویت؟

برای همه هموطنانم آرزوی خوشبختی و سلامتی را دارم و امیدوارم که همه مردم به آرزوهایشان برسند.من هم آرزوها و اهدافی در زندگی دارم که دوست دارم به آنها برسم.امیدوارم هستم که بتوانم به مردمم کمک کنم. 

از نظر مالی؟شما که گقتی آه در بساط نداری!

از نظر مالی که نه.منظورم این است که اگر کسی خواست بسکتبال یاد بگیرد کمکش کنم (با خنده)


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار