اهواز؛

آغاز عملیات اجرایی طرح های عمرانی در اندیمشک

ساخت 20مدرسه، 10 مسجد، 5 خانه عالم و 2 کلینیک بهداشت و درمان در نقاط مختلف اندیمشک از جمله طرح های عمرانی خواهند بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ فریدون حسنوند، نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی گفت: با حضور جمعی از مسئولان محلی و کشوری، عملیات اجرایی ۳۷ طرح عمرانی بنیاد برکت در اندیمشک، آغاز می‌شود.

وی افزود: اجرای طرح‌های مختلفی در زمینه‌های مختلف برای شتاب در مسیر توسعه شهرستان و کاهش محرومیت اندیمشک در حوزه‌های مختلف مورد توجه قرار گرفته است که با بهره برداری از آن‌ها، ظرفیت و استعداد شهرستان در زمینه‌های مختلف بیش از گذشته شکوفا می‌شود.

وی گفت: یکی از این خدمات، اجرای طرح‌های عمرانی با همکاری بنیاد برکت بوده که تا پایان امسال و با حضور جمعی از مسئولان محلی و کشور روند اجرایی آن‌ها آغاز و 37 طرح عمرانی با همکاری این نهاد در شهرستان کلنگ زنی می‌شود.

حسنوند بیان کرد : ساخت 20 واحد مدرسه در بخش‌های مختلف شهری و روستایی اندیمشک از جمله طرح‌هایی بوده که در قالب این خدمات و در کم‌ترین زمان ممکن ساخته و به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: 10 مسجد، 5 خانه عالم و 2 کلینیک بهداشت و درمان در نقاط مختلف اندیمشک نیز از دیگر طرح‌هایی بوده که عملیات اجرایی آن‌ها تا پایان امسال و با همکاری بنیاد برکت در شهرستان اندیمشک آغاز می‌شود.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.