بیگلری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تفاهمنامه بیمه اجتماعی کولبران میان ربیعی و استاندار کردستان منعقد شد + تصویر

نماینده سقز و بانه گفت: تفاهم‌نامه بیمه کولبران توسط صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر میان وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی و استاندار کردستان منعقد شد.

خالقی//بیمه اجتماعی کولبران میان ربیعی و استاندار کردستان منعقد شد + تصویر تفاهمنامه
"محسن بیگلری" نماینده سقز و بانه در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، از انعقاد تفاهم‌نامه بیمه کولبران توسط صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر طی سفر ربیعی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی به استان کردستان با استاندار خبر داد. 

وی تصریح کرد: پس از پیگیری‌های متعدد، نمایندگان مجلس و سایر مسئولان در راستای حل مشکلات کولبران و نیز  گسترش چتر حمایتی بیمه مبتنی بر قانون ساختار جامع نظام رفاه و تامین اجتماعی بویژه توجه به مرزنشینان زحمت‌کش، این تفاهم‌نامه به امضای وزیر کار و استاندار کردستان رسید. 

بیگلری افزود: براساس مفاد این تفاهم‌نامه مقرر شده کلیه روستائیان و کولبران بیمه شده و استانداری‌ها موظف شدند از محل عواید حاصل از فروش سوخت ویژه مناطق مرزنشین نسبت به پرداخت 20 درصد سهم بیمه کولبران اقدام نمایند.
 
عضو هیئت رئیسه کمیسیون برنامه و بودجه بیان داشت: این طرح گامی مناسب در جهت ساماندهی و حمایت‌های اجتماعی و قانونی از طیف‌ زحمتکش کولبر و روستائیان و بسترساز حمایت‌های بعدی خواهد بود.
 
بیگلری گفت: استانداری با همکاری فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها و صندوق بیمه اجتماعی روستائیان بزودی مقدمات اجرایی کار را فراهم خواهند کرد. 

شایان ذکر است؛ در این سفر همچنین تفاهم‌نامه بیمه خدمات از کار افتادگی، بازنشستگی و فوت کولبران شناسنامه‌دار بین استانداری کردستان، صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان، عشایر و وزارت تعاون کار، رفاه اجتماعی امضا شد و بهره‌برداری از هتلینگ بیمارستان تامین اجتماعی سنندج، شعبه دوم ساختمان بیمه تامین اجتماعی این شهرستان و ساختمان‌های سقز و بانه از دیگر برنامه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کردستان است.

خالقی//بیمه اجتماعی کولبران میان ربیعی و استاندار کردستان منعقد شد + تصویر تفاهمنامه


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار