اردوغان: غرب تسلیحات تروریست‌های خاورمیانه را تأمین می‌کند

در پی افزایش تنش‌های میان آنکارا و کشورهای اروپایی، رئیس‌جمهور ترکیه غرب را به ارسال سلاح و تجهیزات نظامی به تروریست‌های خاورمیانه متهم کرد.

اردوغان: غرب تسلیحات تروریست‌های خاورمیانه را تأمین می‌کندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از اسپوتنیک، در پی افزایش تنش‌های میان آنکارا و کشورهای اروپایی، «رجب طیب اردوغان»، رئیس‌جمهور ترکیه، غرب را به ارسال سلاح و تجهیزات نظامی به تروریست‌های خاورمیانه متهم کرد. 

اردوغان امروز (یک‌شنبه)، در گفتگو با خبرگزاری آناتولی، اظهار داشت: غرب تسلیحات تمامی تروریست‌های منطقه خاورمیانه را تأمین می‌کند. اگرچه کشورهای غربی این موضوع را تکذیب می‌کنند، ترکیه مدارک مستندی در اختیار دارد که انتقال این تسلیحات را ثابت می‌کند. همچنین تصاویری وجود دارد که تروریست‌ها را در یونیفورم‌های نظامی این کشورها نشان می‌دهد.  

در روزهای اخیر تنش‌های میان کشورهای اروپایی و ترکیه به‌شدت افزایش یافته است. مقامات اروپایی از برگزاری گردهمایی‌ها و تظاهرات طرفداران اصلاحات قانون اساسی ترکیه در کشورهای متبوعشان ممانعت می‌کنند. این موضوع خشم آنکارا را برانگیخته است. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۰۸:۳۶ ۲۳ اسفند ۱۳۹۵
چرا اون موقع که ملت عراق وسوریه رو با همدستانت میکشتی نمیگفتی حالا که احساس خطر میکنی میگی .خیلی نامردشدی .دوروشدی .اصلا معلوم نیست چی میخواهی .چرا ایرانیهای عزیز مارو اذیت میکنی تو فرودگاه .توهین .کتک زدن .مگه مریضی .میزنیمتا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۸ ۲۲ اسفند ۱۳۹۵
توسط احمق توهم زده اي مثل تو خبيث
آخرین اخبار