در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

ایرانشهر با نمایش نمادهای استان زاهدان سال 96 را تحویل می‌کند

ویژه برنامه تلویزیونی ایرانشهر در شبکه افق میزبان هنرمندان مطرح سینما و تلویزیون می شود.

ویرایش میخواد/ایرانشهر با بیان نمادهای استان زاهدان سال 96 را تحویل می کندپیام ابراهیم‌پور تهیه‌کننده و طراح ویژه برنامه تحویل سال نوروزی شبکه افق، پیرامون جزئیات این ویژه برنامه نوروزی به خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: این برنامه تلویزیونی با عنوان «ایرانشهر» برای اولین بار در فضایی خارج از تهران و یا مرکز استان‌ها و در یک شهرستان به اجرا در خواهد آمد.  
 
وی در ادامه با بیان اینکه این برنامه از ساعت 10 صبح تا 15 عصر به مدت 5 ساعت به روی آنتن خواهد رفت، در خصوص اهداف و محوریت ویژه برنامه تحویل سال اظهار داشت: ایرانشهر را با هدف اینکه ما هم جزوی از مردم هستیم و با این محوریت از آن سیل و باران شدید امید، شادی و نشاط را میان مردمان این سرزمین ببینیم، روی آنتن می‌بریم.  
 
تهیه‌کننده «ماه نشان» در خصوص بخش‌های مختلف ویژه برنامه تحویل سال نوروز 96 بیان کرد: ویژه برنامه ایرانشهر با بخش‌های مختلفی چون موسیقی سنتی و محلی استان، چوب بازی و شمشیر بازی، نقالی و روایتگری، یادی از شهدای منطقه ایرانشهر، نخبگان و فرهنگیان و همچنین دیگر قسمت های مختلف آماده پخش از شبکه افق می شود.  
 
ابراهیم‌پور پیرامون شگفتی ساز بودن فضای لوکیشن و همچنین دکور این برنامه توضیح داد: فضای لوکیشن در قلعه چندین و چند ساله ناصری کشور و با دکوری به وسعت روستایی کوچک از نمونه روستاهای کپرنشین، سیاه چادرها قرار دارد و میزبان اهالی منطقه با لباس‌های محلی هستیم.  
 
وی تاکید کرد: ایرانشهر با اجرای مجری اصلی اقبال واحدی، مجری دوم حسین مولایی و یکی از مجریان محلی علی عبدالرحمان بزرگ زاده به روی آنتن خواهد رفت و از چهره های سرشناس و مطرح سینما و تلویزیون احتمالا علیرضا خمسه، جمشید هاشم پور، اصغر نقی زاده،  مرجانه گلچين و برخی دیگر از هنرمندان مانند محمد رضا هدایتی که خود فرزند زاهدان است، قول همکاری گرفته ایم و پیگیر آن هستیم که هر 10 نفر از مهمانان مطرحمان در برنامه حضور داشته باشند.  
 
پیام ابراهیم پور در پایان با بیان عوامل و همکاران خود در ساخت ویژه برنامه تحویل سال اظهار داشت: ویژه برنامه ایرانشهر از ساعت 10 صبح تا 15 عصر با طراحی و مشاور برنامه محسن اسلام زاده، مدیر تولید فاطمه حبیبی و کارگردان آیتم و گزارش ها وحید کاظمی به روی آنتن خواهد رفت.
 
 
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.